درخواست هاشمی از شهرداری: چرایی ناآرامی‌های مترو را گزارش دهید

رییس شورای اسلامی شهر تهران در مورد برخی اعتراضات در شرکت بهره‌برداری مترو واکنش نشان داد.

درخواست هاشمی از شهرداری: چرایی ناآرامی‌های مترو را گزارش دهید
کد خبر: 309314
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۲ ۰۹:۳۶:۰۲

اعتمادآنلاین| ‌ محسن هاشمی صبح امروز (یکشنبه‌) در ابتدای جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به ناآرامی‌های اخیر در متروی تهران، اظهار کرد: در ماه گذشته بعضا اعتراضاتی از شرکت بهره‌برداری مترو به گوش می رسید که نهایتا هفته‌ گذشته این اعتراضات موجب یک اعتراض عمومی شد.

وی با اشاره به این که کارکنان شرکت بهره‌برداری مترو به دلیل احتمال ایجاد تغییرات ساختاری و یا شرکتی شدن شرکت و پرسنل تجمع کردند، در این باره خاطر نشان کرد: با پیگیری کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران و همچنین مسئولان شهرداری ، شرکت بهره‌برداری مترو به صراحت و قویا این شایعات را مردود اعلام کرد و گفت‌ که تصمیمی برای ایجاد تغییرات ساختاری ندارند و بحثی در این زمینه نشده است.

رییس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه خاطر نشان کرد: اما در فضای مجازی و بعضا رسانه‌های بیگانه و حتی صحبت از یک جریان سیاسی در این ناآرامی‌ها دیده شده که به این شایعات دامن زده و باعث ایجاد تحرک و ناآرامی شده است.

وی با اشاره به این که اعضای شورای اسلامی شهر تهران در هیچ کدام از انتصابات و تصمیمات معاونت حمل و نقل دخالت نمی‌کنند، در این رابطه گفت‌: اما از بعد نظارتی لازم است که شهرداری تهران گزارشی از چرایی آغاز این موضوع ارائه کند، چرا که اختلال در سرویس 2.5 میلیون سفری تبعات زیادی برای تهران به خصوص در شرایط اقتصادی فعلی دارد.

هاشمی با بیان این که لازم است که شهرداری تهران این گزارش را به شورای اسلامی شهر تهران تحویل دهد، گفت‌: از پرسنل مترو نیز خواهش می‌شود که با متانت و خویشتنداری اقدام کنند چرا که این اعتراضات می‌تواند مورد سوء استفاده بیگانگان قرار گیرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها