کد خبر: 309383
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۲ ۱۶:۱۰:۰۰
| |

چطور می‌توان از خدمات اورژانس اجتماعی استفاده کرد؟

اورژانس اجتماعی یکی از برنامه‌هایی است که برای حل مشکلات مردم توسط دفتر امور آسیب‌دیدگان سازمان بهزیستی اجرا می‌شود، اما برخی از مردم هنوز نمی‌دانند چطور می‌توان از خدمات اورژانس اجتماعی استفاده کرد.

حجم ویدیو: 1.61M | مدت زمان ویدیو: 00:00:54 دانلود ویدیو
کد خبر: 309383
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۲ ۱۶:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ اورژانس اجتماعی یکی از برنامه‌هایی است که برای حل مشکلات مردم توسط دفتر امور آسیب‌دیدگان سازمان بهزیستی اجرا می‌شود.

این برنامه تلفیقی از مداخله در بحران فردی، خانوادگی و اجتماعی، خط تلفن 123، تیم سیار اورژانس و پایگاه خدمات اجتماعی است.

گروه‌های هدف این برنامه زوجین متقاضی طلاق، زنان آسیب‌دیده، کودکان کار، همسران و کودکان آزار‌دیده و دختران و پسران فراری از منزل هستند.

خدمات تخصصی این برنامه نیز شامل مددکاری، روانشناسی، تربیتی، حقوقی، فرهنگی و آموزشی می‌شود.

افراد می‌توانند با گرفتن شماره 123 موضوعات مرتبط با این اهداف مثل کودک‌آزاری و همسرآزاری را گزارش کنند.

رضا جعفری، رئیس اورژانس اجتماعی سازمان بهزیستی کشور، هم به مردم اطمینان داده اطلاعات افرادی که تماس می‌گیرند، در دست اورژانس اجتماعی محفوظ می‌ماند.

این مراکز در استان‌های بزرگ و برخی شهرستان‌ها به صورت شبانه‌روزی و در شهرستان‌های کوچک به صورت روزانه آماده ارائه خدمات به مراجعه‌کنندگان هستند.

ارتباط بیشتر مردم با 123 می‌تواند راهی برای کاهش خطرات آسیب‌های اجتماعی و کنترل اثرات مخرب آن، پیش از ورود به مراجع قضایی باشد.

.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها