کد خبر: 309493
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۲ ۱۵:۴۲:۵۰
| |

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر:

امدادرسانی 609 نفر از متاثران حوادث جوی در 72 ساعت گذشته

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، از امدادرسانی به 609 نفر از متاثران حوادث جوی 72 ساعت گذشته از سوی نیروهای امدادی هلال احمر خبر داد.

امدادرسانی  609 نفر از متاثران حوادث جوی در 72 ساعت گذشته
کد خبر: 309493
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۲ ۱۵:۴۲:۵۰

اعتمادآنلاین| مرتضی سلیمی با تشریح گزارش حوادث جوی (سیل و رعد و برق) طی 72 ساعت گذشته اظهار داشت: در مدت یادشده 6 استان (اصفهان، خراسان رضوی و شمالی، سمنان، هرمزگان و یزد) متاثر از این حوادث بودند.


وی ادامه داد: با تلاش امدادگران و نجات گران هلال‌احمر به 609 نفر از آسیب دیدگان و متاثران از این حوادث در 18 شهر، روستا و مناطق عشایرنشین امدادرسانی شد.


رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اضافه کرد: همچنین در این سلسله عملیات امدادرسانی 20 نفر از حادثه دیدگان به مناطق امن و 3 نفر به مراکز درمانی منتقل شدند و همچنین آب از 84 واحد منازل مسکونی تخلیه شد.


سلیمی توضیح داد: در ادامه این عملیات امدادرسانی 10 دستگاه خودرو از مسیر سیلاب رهاسازی، 224 قوطی انواع کنسروجات، 100 کیلوگرم خرما، 134 بطری آب معدنی و 32 تخته پتو در میان آسیب دیدگان و متاثران از حوادث جوی توزیع شد.


وی اظهار داشت: این عملیات امدادرسانی از سوی 64 تیم امداد و نجات شامل (218 نفر) امدادگر و نجاتگر هلال احمر انجام شد که هم اکنون عملیات امدادرسانی در خراسان شمالی و سمنان ادامه دارد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها