کد خبر: 309570
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۳ ۰۹:۰۶:۰۰
| |

مشاور وزیر صمت در امور بین‌الملل:

باید راهکارهای جدیدی برای مقابله با تحریم‌ها پیدا کنیم/ ضرورت استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای تامین مایحتاج کشور/حضور یکی از سران قوا در مراسم روز صنعت

محمدرضا فیاض، دبیر ستاد روز ملی صنعت و معدن عنوان کرد: وزیر صمت همواره بر این موضوع تاکید داشته است که برای عبور از گردنه تحریم‌ها و کاهش اثرات آن باید به سمت بخش خصوصی برویم زیرا این تشکل‌ها بهترین ابزار برای دور زدن تحریم‌ها و تامین مایحتاج کشور هستند.

باید راهکارهای جدیدی برای مقابله با تحریم‌ها پیدا کنیم/ ضرورت استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای تامین مایحتاج کشور/حضور یکی از سران قوا در مراسم روز صنعت
کد خبر: 309570
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۳ ۰۹:۰۶:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدرضا فیاض، دبیر ستاد روز ملی صنعت و معدن و مشاور وزیر صمت در امور بین‌الملل در خصوص برنامه‌های این وزارتخانه برای روز ملی صنعت، گفت: دهم تیرماه روز بزرگداشت و تقدیر از کارآفرینان و مددکارانی است که در طول یک سال سختی‌های زیادی را به جان خریدند تا تولید و اشتغال کشور را حفظ کنند. ما همه ساله در این روز از کارآفرینان جوان، خانم‌ها و پیشکسوتان حوزه صنعت و معدن تجلیل و تقدیر می‌کنیم و امسال نیز این مراسم در محل اجلاس سران با حضور یکی از سران قوا برگزار خواهد شد.

فیاض ادامه داد: امسال نیز از 40 نفر با دادن دیپلم طلایی و تندیس تقدیر خواهد شد. این افراد بر اساس آیین‌نامه 60 برگی که وزارت صمت با هماهنگی تشکل‌ها نوشته، انتخاب شده و توسط یک کمیته 11 نفره که متشکل از نمایندگان بخش خصوصی و کارشناسان وزارتخانه هستند، انتخاب می‌شوند.

وی در خصوص اهمیت این مراسم در سال جاری گفت: با توجه به اعمال تحریم‌ها و مشخص شدن هدف اصلی تحریم‌کنندگان که نابود کردن تولید و اشتغال است ما باید با هماهنگی بخش خصوصی و کمک فکری آنها راهکارهای جدیدی برای مقابله با این تحریم‌ها پیدا کنیم.

فیاض بخش با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت و توان بخش خصوصی در ادامه راه، تصریح کرد: وزیر صمت همواره بر این موضوع تاکید داشته است که برای عبور از گردنه تحریم‌ها و کاهش اثرات آن باید به سمت بخش خصوصی برویم زیرا این تشکل‌ها بهترین ابزار برای دور زدن تحریم‌ها و تامین مایحتاج کشور هستند.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها