نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس:

فوتبال نیازمند اصلاح ساختارهای مدیریتی

سیده فاطمه ذوالقدر نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: علت آبروریزی دیدار پرسپولیس - داماش، ضعف و بی‌تدبیری مدیریتی بود.

فوتبال نیازمند اصلاح ساختارهای مدیریتی
کد خبر: 309627
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۳ ۱۰:۵۶:۱۱

اعتمادآنلاین| ‌ آخرین نشستی که با وزیر و معاونان وزارت ورزش در کمیسیون فرهنگی داشتیم وعده به اجرا درآمدن تدابیر جدید امنیتی در فصل جدید را دادند و البته در ورزشگاه آزادی تهران اقداماتی را شاهد بودیم اما دیدار پرسپولیس و داماش در اهواز نشان داد عرصه فوتبال کشور همچنان گرفتار سوء مدیریت‌ها و بی‌برنامگی‌های ساختاری است.


تخریب اموال ورزشگاه، فحاشی، بی‌نظمی در نشستن هواداران تیم داماش، زد و خورد و دعوای هواداران ریشه در ضعف مدیریتی عوامل برگزار کننده بازی دارد.


ابعاد و دلایل ایجاد این حواشی با وسواس و دقت باید بررسی شود و این طور نباشد که با برکناری یکی دو نفر از عوامل برگزاری مسابقه، صورت مسئله که ضعف برنامه‌ای وزارت ورزش و بی‌کفایتی مدیریتی بود، تحت‌الشعاع قرار گیرد.


نصب دوربین‌های مدار بسته در ورزشگاه‌ها، صدور کارت هواداری و فروش بلیت براساس صندلی ورزشگاه‌ها حداقل استانداردهایی است که سالهاست در باشگاه‌های دیگر کشورهای جهان به اجرا درآمده است. لازم است استانداردها و امکانات مشابهی در کلیه ورزشگاه‌های کشورمان به کار گرفته شود، همان امکانات و استانداردهایی که کم و بیش در ورزشگاه آزادی تهران به خدمت گرفته شده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها