فرمانده مرزبانی ناجا:

انقلاب اسلامی در مسیر بالندگی قرار دارد

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه همه‌ ما مدیون امام خمینی (ره) هستیم، گفت: انقلاب اسلامی بدون هیچ وقفه‌ای در مسیر حرکت و بالندگی است.

انقلاب اسلامی در مسیر بالندگی قرار دارد
کد خبر: 309668
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۳ ۱۲:۲۵:۱۶

اعتمادآنلاین| ‌ سردار قاسم رضایی در آخرین جلسه محفل اُنس با قرآن ستاد مرزبانی ناجا، گفت: امیدوارم از فیوضات ماه مبارک رمضان بهره‌مند شده باشید؛ چرا که این ماه عزیز، ماه بندگی و نزدیکی به خداوند متعال است؛ در این ماه عزیز فرصت بهره‌مندی از برکات معنوی بیشتر فراهم است و باید قدردان این لحظات باشیم.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به فرا رسیدن سالگرد رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، تصریح کرد: امام خمینی (ره) در مسیر بندگی خداوند حرکت و آرمان‌های عمیق انقلاب اسلامی را پایه گذاری کردند.

وی افزود: همه‌ ما مدیون امام خمینی (ره) هستیم. اگر می‌خواهید ایشان را بهتره بشناسید مروری بر وضعیت کشور در دوران قبل از انقلاب اسلامی داشته باشید، متوجه خواهید شد که از دوران مزدوری به دوران معنوی رسیدیم.

رضایی در تشریح بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: انقلاب اسلامی بدون هیچ وقفه‌ای در مسیر حرکت و بالندگی است و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همان مسیری را طی می‌کنند که امام خمینی (ره) پایه گذاری و معماری کردند؛ خداوند توفیقی داد به ما که در این عصر زندگی کنیم و پشتیبان ولایت فقیه باشیم.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به معنویت برگزاری محافل انس با قرآن در ستاد مرزبانی ناجا و یگان‌های مرزی، گفت: از مسئولان برگزاری محفل انس با قرآن در ستاد مرزبانی ناجا بابت حاکم کردن روح معنوی در محفل سربازی مرزبانی، تشکر می‌کنم.

بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، در خاتمه این مراسم فرمانده مرزبانی ناجا از مسئولان و دست اندرکاران برگزاری محفل انس با قرآن در طول ماه مبارک رمضان، قدردانی کرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها