کد خبر: 309785
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۴ ۰۰:۳۳:۴۷
| |

عضو خبرگان رهبری:

امام خمینی (ره) اسلام آمریکایی را باطل کرد

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت؛ امام خمینی (ره) نخستین کسی بود که در مقابل اسلام آمریکایی(سکولار ) ایستاد و آن را باطل کرد.

امام خمینی (ره) اسلام آمریکایی را باطل کرد
کد خبر: 309785
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۴ ۰۰:۳۳:۴۷

اعتمادآنلاین| آیت اله عبدالکریم فرحانی شامگاه دوشنبه در آئین سومین سالگرد شهادت سردار شهید محمد زلقی و گرامیداشت رحلت امام خمینی (ره) و شهدای 15 خرداد در استان سبزقبا دزفول افزود: رحلت امام خمینی (ره) و آغاز ولایت درس مقاومت به تاریخ داد.


وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی با شعار اسلام ناب در مقابل اسلام آمریکایی روی کار آمد و دوران هشت ساله جنگ تحمیلی نیز اسلام و مقاومت، ایران را نجات داد.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: در 40 سال اخیر انقلاب با اسلام به آزادی و استقلال دست یافته است.


وی با اشاره به رهبری بی بدیل امام خامنه ای در چند دهه اخیر گفت: منظومه فکری رهبری باید تدوین و بازخوانی شود چرا که در این مدت رهبری به همه اوضاع اشراف داشته و همواره به ملت امید داده اند.


وی بر ضرورت احترام به شهدا و تداوم راه آنها تاکید کرد و گفت: ما ثابت کردیم ولایت کوتاه‌ترین راه برای به نتیجه رسیدن است.


امام خمینی (ره) مسیر تاریخ را تغییر داد


امام جمعه دزفول نیز در این آئین ضمن گرامیداشت سالروز ارتحال معمار کبیر انقلاب گفت: امام خمینی (ره) با احیاگری خود توانست دوباره اسلام ناب محمدی را به عرصه آورد و امت اسلامی را از خواب بیدار کند.


حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی افزود: امام خمینی (ره) عالمی وارسته، مجتهدی شجاع و مدیری مدبر بود که توانست ملت ایران را رهبری و انقلاب را پیروز کند.


وی ضمن گرامیداشت قیام 15 خرداد گفت: در 40 سال اخیر مسیر پرفراز و نشیبی طی شده و امیدواریم راه شهدا همچنان تداوم یابد.


وی افزود: 15 خرداد قیامی تاریخی و سرنوشت ساز برای پیروزی انقلاب اسلامی شد.


در این آئین از خانواده شهید محمد زلقی چهارمین شهید مدافع حرم دزفول تقدیر به عمل آمد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها