کد خبر: 310087
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۵ ۱۳:۵۴:۱۶
| |

پیام تبریک رئیس بنیاد شهید به‌مناسبت عید سعید فطر

رئیس بنیاد شهید با صدور پیامی به مناسبت فرارسیدن عید فطر این عید را به همه مسلمانان جهان به ویژه ملت شریف ایران و خصوصاً خانواده معظم شهدا و جامعه ایثارگران تبریک و تهنیت گفت.

پیام تبریک رئیس بنیاد شهید به‌مناسبت عید سعید فطر
کد خبر: 310087
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۵ ۱۳:۵۴:۱۶

اعتمادآنلاین| متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی به این شرح است:


«بسمه تعالی

اَلْحَمْدُ لِلّهِ عَلی ما هَدینا وَلَهُ الشُّکْرُ علی ما اَوْلینا
عید فطر برای بندگان شایسته و پرهیزگار آغازی دوباره برای بندگی و تقرب به آستان ربوبی و گام نهادن در مسیر جلب رضای حضرت دوست و افزودن بر تقوای الهی است. این عید برای بندگان مؤمن الهی که در ماه مبارک رمضان دل را با عبادت و بندگی پروردگار خویش نورانی نمودند و با صیام و تزکیه نفس به تطهیر جسم و جان خویش پرداختند بی‌تردید بهاری زیبا و غرورانگیز است. با توشه‌ای که انسان در این ماه پرفیض الهی کسب نموده باید همت گمارد تا سایر روزها و ماه‌ها با خلوص و جهاد با نفس اماره گام‌های ارزشمندی در رشد معنوی و روحانی خود بردارد. به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی): «روز عید فطر، عید عبادت و عید مغفرت است؛ عید پایان یک دوره فشرده ریاضت برای مسلمان مؤمنی است که می‌خواهد از این ریاضت، برای ساختن و برای تقویت روحیات و ملکات نیک در خود استفاده کند و در طول سال و در همه عمر از آن بهره گیرد».


اینجانب این عید خجسته و فرخنده و این بهار بندگی را به همه مسلمانان جهان به ویژه ملت شریف ایران و خصوصاً خانواده معظم شهدا و جامعه ایثارگران تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و آرزوی قبولی طاعات و عبادات برای تمامی عزیزان را دارم.


سید محمدعلی شهیدی»

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها