کد خبر: 310304
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۷ ۰۸:۴۲:۲۰
| |

محمدرضا بادامچی، عضو شورای مرکزی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی:

مقاومت با مشارکت مردم میسر می‌شود/ مشارکت مردم در امور کشور باعث تقویت روحیه مقاومت می‌شود

محمدرضا بادامچی، عضو شورای مرکزی فراکسیون امید تاکید کرد: مشارکت دادن مردم در امور و رفع مشکلات اقتصادی باعث تقویت روحیه مقاومت در جامعه می‌شود.

مقاومت با مشارکت مردم میسر می‌شود/ مشارکت مردم در امور کشور باعث تقویت روحیه مقاومت می‌شود
کد خبر: 310304
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۷ ۰۸:۴۲:۲۰

اعتمادآنلاین| محمدرضا بادامچی، عضو شورای مرکزی فراکسیون امید با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری درباره لزوم انتخاب مسیر مقاومت به دلیل داشتن پشتوانه عقلانی و منطقی، بیان کرد: مقاومت با مشارکت مردم میسر می‌شود. بدان معنا که باید خواسته‌های مردم را تأمین کرده و آنها را در کارهای ملی و به خصوص تصمیمات بزرگ مشارکت دهیم. در این شرایط مردم هم همراه می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه سیستم حکومتی با اتکا به توانایی‌های مردم می‌تواند مشکلات موجود به خصوص در بعد اقتصادی را رفع کند، در این باره گفت‌: در شرایط فعلی اگر مردم را در مسائل مختلف و تصمیمات مشارکت دهیم آنها هم در برابر فشارها مقاومت خواهند کرد. باید خواست مردم لحاظ شود بدان معنا که از آنها بپرسیم که چه می‌خواهند و آن را اجرایی کنیم. آنگاه تجلی مقاومت در بین مردم هستیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه باید طبق قانون اساسی مردم را در تصمیم گیریها مشارکت دهیم، خاطر نشان کرد: وقتی مردم در جریان امور قرار گیرند یکپارچه در برابر فشارهای بیرونی متحد می‌شوند و مقاومت برای خواسته‌های خود را به عرصه جهانی نشان داده و در برابر فشارها نیز تسلیم نمی‌شوند اما وقتی آنها خود را غربیه بدانند نمی‌توانند در برابر فشارها مقاومت کنند، لذا مشارکت دادن مردم و بهبود مشکلات اقتصادی باعث افزایش روحیه مقاومت در بین آنها می‌شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها