کد خبر: 310431
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۷ ۱۲:۱۳:۰۰
| |

رئیس پلیس راه مازندران خبر داد:

محدودیت ترافیکی پلیس راه در جاده‌های مازندران 6 صبح فردا به پایان می‌رسد

سرهنگ علیرضا قدمی، رئیس پلیس راه مازندران از یکطرفه شدن دو جاده چالوس و هراز از عصر امروز خبر داد و گفت: مسافران بازگشت را مدیریت کنند.

محدودیت ترافیکی پلیس راه در جاده‌های مازندران 6 صبح فردا به پایان می‌رسد
کد خبر: 310431
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۷ ۱۲:۱۳:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ سرهنگ علیرضا قدمی، رئیس پلیس راه مازندران گفت: رفت وآمد همه تریلر‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 صبح تا ساعت 24 امروز از مسیر شمال به جنوب جاده قائم شهر ـ سوادکوه ـ تهران ممنوع شد.

وی با اشاره به ممنوعیت آمدوشد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج چالوس، افزود: رفت و آمد همه تریلر‌ها ازمحور هراز همچنان ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران، گفت: آمدوشد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی تا ساعت 6 بعد از ظهر فردا از این جاده ممنوع است.

سرهنگ علیرضا قدمی افزود: آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 امروز تا ساعت 2 بامداد فردا از کرج به مرزن آباد و از رودهن به آمل ممنوع است.

وی گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت 4 بعد از ظهر امروز تا ساعت 2 بامداد فردا از مرزن آباد به کرج یکطرفه می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: رفت وآمد انواع وسایل نقلیه از ساعت 2 بعد از ظهر امروز تا ساعت 2 بامداد فردا از آب اسک به رودهن محدوده مشاء یکطرفه می‌شود.

سرهنگ علیرضا قدمی گفت:تردد موتورسیکلت به استثنایی موتور سیکلت‌های امدادی و پلیس راه تا ساعت 6 صبح روز فردا از جاده‌های کرج - چالوس، هراز و سوادکوه ممنوع است .

وی از رانندگانی که قصد تردد در جاده های استان مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر خود در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره‌های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها