کد خبر: 310677
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۸ ۱۱:۳۳:۵۱
| |

هفته تلخ هری‌کین

دو ناکامی بزرگ برای هری کین باعث شد فصل برای این بازیکن به بدترین شکل به پایان برسد.

هفته تلخ هری‌کین
کد خبر: 310677
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۸ ۱۱:۳۳:۵۱

اعتمادآنلاین| ‌ تیم ملی فوتبال انگلیس در نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا تیم ملی فوتبال انگلیس برابر هلند شکست خورد و از رسیدن به دیدار نهایی بازماند. این ناکامی برای هری کین درشرایطی رقم خورد که تیم باشگاهی این بازیکن یعنی تاتنهام در فینال لیگ قهرمانان برابر لیورپول شکست خورد.

هری کین بعد از این دو ناکامی بزرگ گفت: متاسفانه این چند روز به بدترین شکل برای من سپری شد و روزهای بدی داشتم. به عنوان ورزشکار حرفه‌ای همیشه دوست دارم تا تیمم برنده باشد و بتواند قهرمانی را تجربه کند ولی در این چند روز نتایج ضعیفی رقم خورد. الان بهترین کار ممکن این است که بتوانیم ذهن و بدن خودمان را آماده کنیم و خودمان را برای فصل جدید در شرایط بهتری قرار دهیم. باید این ناکامی‌ها را فراموش کرد. این نتایج نباید ما را ازمسیر درستی که در آن قرار داریم خارج کند.

انگلیس آخرین بار در جام جهانی 1966 توانست قهرمانی در یک تورنمنت را تجربه کند و حالا یورو 2020 نیز در شرایطی برگزار می‌شود که انگلیس نیز یکی از میزبان‌های مشترک این بازی‌هاست و در صورتی که انگلیس به فینال برسد تنها دو دیدار را خارج از ورزشگاه ومبلی برگزار خواهد کرد.

در همین رابطه کین گفت: باید بتوانیم در انتخابی‌ها بهترین نتایج ممکن را به دست بیاوریم و از دیدارهایمان درسبگیریم تا در رقابت‌های سال آینده شرایط یک تیم قهرمان را داشته باشیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها