کد خبر: 310806
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۸ ۲۲:۰۰:۰۰
| |

گزارش ویدئویی «اعتمادآنلاین» از وضعیت نیمکت پرسپولیس؛

قهرمان سه دوره اخیر لیگ برتر در آستانه بحران

دوباره پرسپولیس درگیر حاشیه شده؛ تحریم‌های ایران باعث شده مدیران پرسپولیس نتوانند دستمزد این مربی کروات را پرداخت کنند. او که در این سال‌ها با آرامش و در سکوت تیمش را هدایت کرده حالا از شرایط موجود در باشگاه پرسپولیس ناراضی است و تهدید کرده در صورت عدم پرداخت مطالباتش دیگر به ایران بازنخواهد گشت.

حجم ویدیو: 6.77M | مدت زمان ویدیو: 00:02:18 دانلود ویدیو
کد خبر: 310806
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۸ ۲۲:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ 9 سال بعد از ناکامی ایران در جام‌جهانی آلمان، برانکو دوباره به ایران بازگشت، اما نه برای حضور دوباره در تیم ملی، بلکه برای هدایت یکی از پرطرفدارترین تیم‌های فوتبال ایران: پرسپولیس.

محمدحسین نژادفلاح، همان عضو همیشگی هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس بود که وقتی به سمت قائم‌مقامی باشگاه رسید، با کمک حسین هدایتی و پرداخت بدهی مالیاتی برانکو، سبب بازگشت این مربی به ایران و حضور روی نیمکت پرسپولیس شد.

پرسپولیس آن روزها حال و روز خوبی در فوتبال ایران نداشت؛ برخی از اعضای هیات‌مدیره پرسپولیس به دلیل فساد مالی دستگیر شدند و دعوا بین پیشکسوتان باشگاه بالا گرفته بود. تمام این اتفاق‌ها باعث شد هواداران پرسپولیس حسابی از وضعیت تیم‌شان ناراضی باشند. در چنین شرایطی برانکو مربی پرسپولیس شد.

روزهای پایانی فصل چهاردهم، روزهای پایانی سرخوردگی هواداران پرسپولیس بود. بعد از آن هرچه بود موفقیت و شادکامی بود. هرچند پرسپولیس در لیگ پانزدهم به دلیل تفاضل گل نتوانست قهرمان لیگ برتر شود، اما بازی‌های زیبای تیم برانکو نوید آینده‌ای درخشان را می‌داد. پرسپولیس بعد از آن سه قهرمانی در لیگ برتر، دو قهرمانی در سوپرجام، یک قهرمانی در جام حذفی و یک نایب‌قهرمانی در آسیا به دست آورد تا برانکو پرافتخارترین مربی خارجی فوتبال ایران لقب بگیرد.

بعد از گذشت چهار سال، حالا دوباره پرسپولیس درگیر حاشیه شده؛ تحریم‌های ایران باعث شده مدیران پرسپولیس نتوانند دستمزد این مربی کروات را پرداخت کنند. او که در این سال‌ها با آرامش و در سکوت تیمش را هدایت کرده حالا از شرایط موجود در باشگاه پرسپولیس ناراضی است و تهدید کرده در صورت عدم پرداخت مطالباتش دیگر به ایران بازنخواهد گشت. خبری نگران‌کننده برای سرخ‌های پایتخت.

هواداران و پیشکسوتان این باشگاه با حمایت از برانکو، مدیران پرسپولیس را تحت فشار قرار داده‌اند تا شرایط را برای حضور برانکو فراهم کنند. اما سوالی که مدیران پرسپولیس باید به آن پاسخ دهند این است: چرا قهرمان لیگ برتر و جام حذفی نمی‌تواند دستمزد مربی‌اش را پرداخت کند؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها