کره جنوبی به دنبال انتقام از تیم ملی ایران

سایت MK کره جنوبی در خصوص دیدار دوستانه تیم ملی کره و ایران گزارشی را منتشر کرد.

کره جنوبی به دنبال انتقام از تیم ملی ایران
کد خبر: 310918
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۹ ۰۹:۰۷:۱۲

اعتمادآنلاین| ‌ سایت MK کره جنوبی در گزارشی نوشت: تیم ملی کره بعد از جام ملت‌های وضعیت خوبی در دیدارهای تدارکاتی پیدا کرده و به نظر می‌رسد که بنتو تیم ملی را به سمتی سوق می‌دهد که از شکست بیزار باشد. بعد از بازی خوب و پیروزی مقابل استرالیا و همچنین برد یک بر صفر مقابل بولیوی حالا نوبت دیدار با ایران است.

ایران تیمی است که همواره در کره برای تیم ملی دردسرساز بوده است، آیا الان زمان آن رسیده که کره جنوبی شکست‌های اخیر مقابل ایران را جبران کند؟ کره جنوبی در سال‌های اخیر بارها برابر ایران متوقف شده اما در هیچکدام از ناکامی‌های اخیر بنتو روی نیمکت کره نبوده است. به نظر می‌رسد سرمربی پرتغالی در تدارک این است که بهترین نفرات خود از جمله سونگ مین ستاره تاتنهام را مقابل ایران به میدان بفرستد چون این مربی به هیچ عنوان به دنبال شکست نیست.

مین با وجود مصدومیت خفیف و خستگی که در بازی با استرالیا داشت در خصوص این بازی گفت: من هیچ مشکلی برای دیدارهای تدارکاتی پیش رو ندارم و استرسی از نظر فیزیکی روی من نیست.

به نظر می‌رسد بنتو این روزها از خط حمله تیمش به صورت کامل رضایت ندارد چون با وجود برد یک بر صفر مقابل استرالیا در خصوص عملکرد تیمش در خطوط مختلف گفت: کمی نگران هستم و در زمین گاها اتفاقاتی افتاد که از خط حمله تیمم متاثر شدم اما از خط دفاعم راضی هستم.

در ادامه این گزارش آمده است: ایران با حضور ویلموتس سازمان جدیدی یافته و با این مربی بلژیکی به فکر برد دوباره مقابل کره جنوبی است. در بازی آخر ایران با زدن 5 گل مقابل سوریه نشان داد که مربی بلژیکی به دنیال برنامه های هجومی است. اولین تجربه این مربی با ایران واقعا دلپذیر بوده چون او بازیکنان هجومی مثل طارمی دارد که هت تریک کرده است. جهانبخش که در برایتون بازی می‌کند در این بازی گلزنی کرد و صیادمنش نیز گل پنجم ایران را به ثمر رساند.

ویلموتس تجربه شکست دادن کره در جام جهانی 2014 را با بلژیک دارد و وی با تیمش یک بر صفر کره را مغلوب کرده،در مقابل بنتو انگیزه زیادی برای این دیدار دوستانه خواهد داشت.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها