یک میلیارد تومان فطریه به مددجویان کمیته امداد استان تهران پرداخت شد

مدیر کل کمیته امداد استان تهران از پرداخت 10 میلیارد ریال فطریه به مددجویان تحت حمایت خبر داد و گفت: مبلغ ذکر شده ساعت 11 روز عید فطر به حساب سرپرست خانوار 3191 خانواده تحت حمایت واریز شد.

یک میلیارد تومان فطریه به مددجویان کمیته امداد استان تهران پرداخت شد
کد خبر: 310984
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۹ ۱۰:۱۹:۴۵

اعتمادآنلاین| ‌ حمیدرضا شیران با بیان اینکه مبلغ ذکر شده شامل فطریه عام و سادات بوده است، ادامه داد: این مبلغ تنها بخشی از فطریه پرداختی مردم بود که در مرحله اول به حساب مددجویان واجدشرایط واریز شد.

وی با اشاره به اینکه پرداخت فطریه در شش سرفصل پرداخت می شود، افزود: تامین هزینه های بیماران خاص و صعب العلاج، کمک هزینه دانشجویان، مساعدت های موردی، تامین لوازم ضروری، پرداخت اجاره مسکن و پرداخت هزینه های درمان (فرانشیز) سرفصل‌هایی است که فطریه برای آنها پرداخت می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران تاکید کرد: بر اساس نیاز سنجی مددکاران خانوارهای واجد شرایط معرفی و بر اساس نیاز آنها فطریه از طریق صندوق امداد ولایت به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

شیران یادآور شد: برای 2991 خانوار فطریه عام و 200 خانوار فطریه سادات واریز شده است.

وی خاطر نشان کرد: مبلغ پرداختی تنها بخشی از فطریه مردم روزه دار استان تهران بوده است که در مرحله اول به مددجویان تعلق گرفت و در روز جاری نیز مابقی فطریه دریافتی مردم استان از طریق صندوق امداد ولایت برای دیگر مددجویان واجد شرایط واریز می‌شود.

بنابر اعلام کمیته امداد استان تهران، شیران گفت: کفارات عمد و غیر عمد نیز به خرید نان و ماکارونی برای مددجویان اختصاص می‌یابد.

لازم به ذکر است آمار نهایی فطریه پرداختی مردم روزه‌دار استان تهران به زودی از طریق رسانه‌های جمعی به اطلاع مردم عزیز استان می‌رسد.

منبع: ایسنا


اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها