درآمد استقلال، پرسپولیس و ذوب‌آهن از لیگ آسیا چقدر بود؟

کنفدراسیون فوتبال آسیا باتوجه به عملکرد هر تیم در لیگ قهرمانان پاداشی به آن‌ها می‌دهد که در بین باشگاه‌های ایرانی، ذوب‌آهن بیشترین پاداش را دریافت خواهد کرد.

درآمد استقلال، پرسپولیس و ذوب‌آهن از لیگ آسیا چقدر بود؟
کد خبر: 311021
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۹ ۱۱:۳۸:۴۹

اعتمادآنلاین| کمتر از یک ماه پیش مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به پایان رسید که نمایندگان ایران به جز ذوب‌آهن در این رقابت‌ها ناکام بودند. استقلال در گروه C در رتبه سوم و پرسپولیس در گروه D در رتبه چهارم قرار گرفتند و تنها ذوب‌آهن به عنوان صدرنشین گروه A به دور حذفی صعود کرد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا طبق منوال تمامی رقابت‌های فوتبالی براساس عملکرد تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا به آن‌ها پاداش‌هایی می‌دهد که تیم‌های ایرانی هم از این پاداش‌ها بهره‌مند می‌شوند. AFC به هر تیم برای هر برد 50 هزار دلار و برای هر تساوی 10 هزار دلار پاداش می‌دهد.

ذوب‌آهن

هم‌گروه‌ها: النصر عربستان، الزورا عراق و الوصل امارات

برد: 3

تساوی: 3

شکست: صفر

رتبه: 1 (صعود به مرحله یک هشتم نهایی)

پاداش: 380 هزار دلار

استقلال

هم‌گروه‌ها: الهلال عربستان، الدحیل قطر، العین امارات

برد: 2

تساوی: 2

شکست: 2

رتبه: 3

پاداش: 120 هزار دلار

پرسپولیس

هم‌گروه‌ها: السد قطر، پاختاکور ازبکستان، الاهلی عربستان

برد: 2

تساوی: 1

شکست: 3

رتبه: 4

پاداش: 110 هزار دلار

سانفرسه هیروشیما که صدرنشین گروه F شده، بیشترین پاداش را تا این جای فصل 2019 لیگ قهرمانان آسیا به خود تعلق داد. این باشگاه ژاپنی تا این جای رقابت‌ها 450 هزار دلار به خود تخصیص داده است. همچنین AFC برای حضور تیم‌ها در بازی‌های خارج از خانه مبلغ 20 هزار دلار برای هر دیدار خارج از خانه در مرحله پلی‌آف، 30 هزار دلار برای هر دیدار خارج از خانه در مرحله گروهی و یک هشتم نهایی پرداخت می‌کند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها