کد خبر: 311039
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۹ ۱۲:۰۹:۳۹
| |

تذکر رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر به ساختمان‌های بدون پروانه شهرداری

رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران گفت: یکی از موضوعاتی که این روزها مطرح است تملک پادگان 06 ارتش است که 50 هکتار دارد و سرمایه شهر محسوب می‌شود و باید تلاش کنیم حداقل بارگذاری در این پادگان صورت گیرد.

تذکر رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر به ساختمان‌های بدون پروانه شهرداری
کد خبر: 311039
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۹ ۱۲:۰۹:۳۹

اعتمادآنلاین| ‌ زهرا صدراعظم نوری صبح امروز با انتقاد از فرآیند صدور پروانه در شهرداری تهران گفت: فرآیند صدور پروانه باید به صورت جدی اصلاح شود و در این فرآیند نیز استعلام از کمیسیون ماده هفت که مربوط به فضای سبز و باغات است می‌بایست مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان این که باید با متخلفین در حوزه شهرسازی با جدیت برخورد شود و اراده جدی در این زمینه باشد گفت: بارها اتفاق افتاده که در پرونده‌های ماده 7 و 100 تخلفات جدی محرز شده است که باید رسیدگی شود.

صدراعظم نوری با بیان این که متأسفانه عمده ساختمانهای شهرداری فاقد پروانه هستند و از ایمنی کافی برخوردار نیستند گفت: یکی از موضوعاتی که این روزها مطرح است تملک پادگان صفر شش ارتش است که 50 هکتار دارد و سرمایه شهر محسوب می‌شود و باید تلاش کنیم حداقل بارگذاری در این پادگان صورت گیرد اما با این که باید استعلام کمیسیون ماده 7 را داشته باشند تا الان پرونده آن نیامده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها