کد خبر: 311073
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۹ ۱۳:۱۴:۱۷
| |

ایران 98 مهاجر غیرقانونی پاکستانی را تحویل این کشور داد

نیروهای مرزبانی جمهوری اسلامی ایران اخیراً 98 تبعه پاکستانی را به جرم ورود غیرقانونی به این کشور بازداشت کردند و تحویل مسئوولان مرزی ایران دادند.

ایران 98 مهاجر غیرقانونی پاکستانی را تحویل این کشور داد
کد خبر: 311073
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۹ ۱۳:۱۴:۱۷

اعتمادآنلاین| گویا ماجرای قدیمی و تکراری مهاجرت‌های غیرقانونی به ایران از طریق مرزهای جنوب شرق کشور پایانی ندارد و با وجود وعده‌های فراوان پاکستان برای انجام اقدامات لازم با هدف کنترل و مهار این گونه مهاجرت‌ها، هنوز پیشرفتی در این زمینه حاصل نشده است.


رادیو دولتی پاکستان اعلام کرد: اتباع بازداشت شده پاکستانی که بدون داشتن مدارک معتبر در ایران اقامت داشتند، از طریق گذرگاه مرزی تفتان (هم مرز با شهر میرجاوه در ایران) به نیروهای مرزبانی پاکستان تحویل داده شدند.


بیشتر اتباع پاکستانی که در ایران بازداشت و به کشورشان بازگردانده می‌شوند، کارگرانی هستند که مدارک معتبر مربوط به مهاجرت ندارند و بسیاری از آنان نیز قصد عبور از مسیر ایران برای ورود غیرقانونی به کشورهای اروپایی دارند.


مهاجرت غیرقانونی اتباع پاکستانی به ایران همواره مشکلاتی را برای دو کشور ایجاد کرده است. تعدادی از این افراد اغلب به طور غیرقانونی و از مسیرهای خطرناک و با وسیله‌های ناایمن جان خود را از دست داده‌اند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها