کد خبر: 311314
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۰ ۱۰:۴۸:۰۰
| |

پیشنهاد رونالدو به دلیخت برای پیوستن به یووه

«ماتیس دی لیخت» مدافع مستعد تیم ملی هلند که به شکلی فراگیر انتظار می‌رود آژاکس را در هفته‌های آتی ترک کند، گفت که «کریستیانو رونالدو» کاپیتان تیم ملی پرتغال پس از قهرمانی در فینال لیگ ملت‌ها از وی در مورد رفتن به یوونتوس سوال کرده است.

پیشنهاد رونالدو به دلیخت برای پیوستن به یووه
کد خبر: 311314
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۰ ۱۰:۴۸:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ رونالدو و پرتغال شب گذشته در فینال نخستین دوره لیگ ملت‌های اروپا با پیروزی یک بر صفر مقابل هلند، عنوان قهرمانی را فتح و مدافع 19 ساله نارنجی‌ها را که یک دوجین خریدار بزرگ اروپایی پیدا کرده است، مستاصل و وامانده در ورزشگاه استادیو دو دراگائو رها کردند.

اما تصاویر تلویزیونی در انتهای بازی نشان داد که رونالدو با ماتیس دی لیخت سر صحبت را باز کرده و و مرد هلندی نیز تایید کرد که انتقال احتمالی به تورین توسط پنج بار برنده طلای جهان مطرح شده است.

ماتیس دی لیخت در مصاحبه با تلویزیونی «ان او اس» هلند اظهار داشت: در ابتدا منظور او را متوجه نشدم؛ کمی غافلگیر شده بودم و بنابراین لبخند زدم اما پاسخی ندادم؛ در حقیقت بلافاصله پس از اتمام بازی شما به هیچ عنوان تمرکز برای چنین بحثی ندارید؛ از شکست نا امید شده‌اید و این تنها چیزی است که ذهن شمار مشغول کرده است.

عملکرد درخشان دی لیخت در لیگ قهرمانان اروپا که وی و تیمش را به نیمه نهایی این تورنمنت معتبر نیز رساند موجب شد تا وی به یکی از «تحت تعقیب ترین» بازیکنان پنجره نقل و انتقالات تابستانی تبدیل شود.

با این وجود مدافع هلندی تایید کرد که هنوز تصمیم خود را نگرفته و هیچ عجله برای این کار ندارد؛ وی در این خصوص خاطرنشان کرد: به این موضوع فکر نمی‌کنم؛ نقل و انتقالات به زودی آغاز می‌شود بنابراین اولین برنامه ام رفتن به تعطیلات و استراحت است و بعد از آن تصمیم می‌گیرم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها