کد خبر: 311386
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۰ ۱۲:۴۲:۲۷
| |

سرمربی کره:

نگران تغییرات تیم ایران هستم

«پائولو بنتو» سرمربی تیم ملی کره جنوبی در نشست خبری پیش از دیدار دوستانه مقابل ایران، نسبت به تغییرات ایجاد شده در کادر فنی کشورمان و سرمربی جدید ابراز نگرانی کرد.

نگران تغییرات تیم ایران هستم
کد خبر: 311386
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۰ ۱۲:۴۲:۲۷

اعتمادآنلاین| ‌ تیم‌های ملی کره جنوبی و ایران فردا (سه شنبه) در دیداری دوستانه در کره به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

بنتو در نشست خبری که در کمپ تمرینی پاجو (NFC) برگزار شد، اظهار داشت: آنالیز و تحلیل‌های خودم را طبق معمول انجام داده‌ام. سرمربی آنها پس از جام ملت‌ها تغییر کرده و تیم ملی ایران در این مدت یعنی پس از روی کار آمدن سرمربی جدید تنها یک بازی انجام داده است.

وی ادامه داد: نگران این هستم که چه چیزهایی در این تیم تغییر کرده است اما امیدوارم در برابر آنها نتیجه خوبی بگیریم چرا که اسکلت اصلی تیمشان همچنان همان است.

سرمربی پرتغالی تیم ملی کره جنوبی ادامه داد: فکر نمی‌کنم بخواهم به هر کسی فرصت بازی کردن در تیم ملی را بدهم اما یک اصل کلی در تحلیل‌های انجام شده وجود دارد و آن هم این است که ما باید سبک بازی خودمان را حفظ کنیم حتی اگر فرم آنان تغییر یافته باشد؛ در این صورت است که می‌توانیم بازی خودمان را انجام دهیم و نتیجه خوبی به دست آوریم.

فدراسیون فوتبال ایران به تازگی و پس از قطع همکاری با «کارلوس کی روش» سرمربی پیشین خود پس از 8 سال، «مارک ویلموتس» بلژیکی را به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی کرد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها