صباغیان:

وزیر کشور و مسئولین در خصوص کاسپین و پدیده به مجلس گزارش دهند

نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات سهامداران کاسپین و پدیده گفت: لازم است برای روشن شدن موضوع وزیر کشور و مسئولین در جلسه‌ای به مجلس گزارش دهند.

وزیر کشور و مسئولین در خصوص کاسپین و پدیده به مجلس گزارش دهند
کد خبر: 311403
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۰ ۱۳:۱۹:۰۱

اعتمادآنلاین| محمدرضا صباغیان بافقی نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس در تذکری به رئیس جمهور و وزیر کشور گفت: متأسفانه نارضایتی سهامداران کاسپین و پدیده هنوز ادامه دارد. این افراد به مجلس می‌آیند و نارضایتی‌های خود را مطرح می‌کنند. آنها مدعی شدند که حق ما ضایع شده است. از طرفی دولت می‌گوید مسأله‌ی آنها حل شده است. برای روشن شدن موضوع از وزیر کشور و مسئولین دعوت شود که در خصوص پدیده و موضوع کاسپین گزارشی را از عملکرد خود ارائه دهند.

وی افزود: فردی با همسر و فرزند خود به دفتر من مراجعه کرد گریه می‌کرد و می‌گفت کاسپین به من سود 29 درصد ارائه می‌کرد و وام 32 درصد نیز دریافت کردم. اما اکنون سود 32 درصد وام را از من دریافت می‌کند اما سود 29 درصد را که نمی‌دهد هیچ سپرده من را نیز آزاد نمی‌کند و زندگی من به مشکل می‌خورد. نیاز است که جلسه‌ای در این خصوص برگزار شود.

صباغیان در تذکری به دستگاه دیپلماسی کشور گفت: بعد از چند سال عقب نشینی موضع خوبی گرفتید آن را خراب نکنید. برخی از پیام‌ها و میانجی‌گری ها به گونه‌ای نباشد که عده‌ای بخواهند مردم و نظام را از این موضع خود منصرف کنند. امیدواریم موضع شما محکم تداوم داشته باشد. حتماً اگر مقاومت کنیم نتیجه می‌گیریم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها