کد خبر: 311434
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۰ ۱۴:۰۳:۰۰
| |

حمایت تبهکار بدنام آمریکایی از ترامپ

جیمز بولگر معروف به وایتی، گانگستر بدنام آمریکایی در سلسله نامه‌هایی، شدیدا از دونالد ترامپ حمایت کرده است.

حمایت تبهکار بدنام آمریکایی از ترامپ
کد خبر: 311434
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۰ ۱۴:۰۳:۰۰

اعتمادآنلاین| پایگاه اینترنتی روزنامه ­ایندیپندنت در گزارشی نوشت جیمز بولگر معروف به وایتی, گانگستر بدنام آمریکایی در سلسله نامه‌هایی در زندان که از وی پیدا شده، شدیدا از دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا حمایت کرده است.

به موجب این گزارش جیمز بولگر، مردی که دستور قتل دست کم 19 تن را صادر کرده و بیش از دو دهه سرکردگی یکی از بزرگترین و مرگبارترین باند‌های تبهکاری آمریکا را برعهده داشته، قطعا کسی نیست که هیچ سیاستمدار آمریکایی علاقه‌مند باشد وی در مقام تایید و ستایش از آن‌ها برآید. اما این تبهکار بیرحم شهر بوستون ظاهرا یکی از طرفداران پروپاقرص دونالد ترامپ بوده است.

این تبهکار آمریکایی که سال گذشته در 89 سالگی در زندان به قتل رسید، در یک رشته نامه‌هایی که در سلول زندان نوشته تمام قد از ترامپ و عملکرد و رفتارش به تعریف و تمجید پرداخته بود!

بولگر نوشته از اینکه ترامپ به جای کوتاه آمدن در برابر منتقدان، به جنگیدن با آن‌ها سرسختانه ادامه می‌دهد او را ستایش می‌کند.

متن این نامه‌های سراسر تعریف و تمجید پس از آن منتشر شد که گیرنده نامه که یک پرستار در ماساچوست بوده، آن‌ها را تحویل شبکه خبری ان بی سی داده است.

در یکی از این نامه‌ها که در بازه زمانی شش ساله ارسال شده است، بولگر با اشاره به سیاست خارجی ترامپ می‌نویسد ببینید چین چقدر به ترامپ احترام می‌گذارد و از اینکه برای ترامپ قلدری کند، واهمه دارد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها