کد خبر: 311511
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۰ ۲۱:۵۰:۰۰
| |

جشن سفارتخانه‌ها

علیرضا سلیمی، نماینده محلات گفت: برخی سفارتخانه‌های خارجی پارتی‌های مختلط برگزار می‌کنند. در این سفارتخانه‌ها شراب و مواد مخدر سرو می‌کنند و با آنها برخوردی هم نمی‌شود. عجیب است که انگلیسی‌ها یک بار افطاری می‌دهند و یک روز پارتی مختلط برگزار می‌کنند.

حجم ویدیو: 1.65M | مدت زمان ویدیو: 00:00:59 دانلود ویدیو
کد خبر: 311511
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۰ ۲۱:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سفارت انگلیس روز دوشنبه بار دیگر به خاطر توجه برخی از نمایندگان مجلس به رفت‌و‌آمدها، جشن‌ها و مراسم‌های این سفارتخانه در صدر اخبار مجلس قرار گرفت.

علیرضا سلیمی، نماینده محلات: برخی سفارتخانه‌های خارجی پارتی‌های مختلط برگزار می‌کنند. در این سفارتخانه‌ها شراب و مواد مخدر سرو می‌کنند و با آنها برخوردی هم نمی‌شود. عجیب است که انگلیسی‌ها یک بار افطاری می‌دهند و یک روز پارتی مختلط برگزار می‌کنند.

علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، دستور پیگیری ابعاد این موضوع را در کمیسیون امنیت ملی مجلس صادر کرد.

سیدحسین نقوی حسینی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس: سفارت انگلیس در تهران اقدام به ارسال ایمیل به شرکت‌های ایرانی برای مشارکت آنها در جشن تولد ملکه کرده است . وزارت امور خارجه باید عکس‌العمل جدی و قاطعانه در این‌باره نشان دهد.

در ماه رمضان امسال سفارت انگلیس در تهران مراسم افطاری برگزار کرد و برخی سیاسیون و نمایندگان به این افطاری دعوت شدند که این موضوع مورد اعتراض برخی از نمایندگان مجلس قرار گرفت.

روز شنبه 19 خردادماه هم برخی از رسانه‌ها اخباری منتشر کردند مبنی بر اینکه یک دیپلمات انگلیسی و یک دیپلمات هلندی در یک پارتی در شمال شهر تهران حضور داشته‌اند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها