کد خبر: 311538
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۱ ۰۸:۳۵:۱۶
| |

حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی:

مردم شرایط و سبک زندگی خود را با شرایط مقاومتی کشور تنظیم کنند/ مسئولان الزامات شرایط مقاومتی کشور را رعایت کنند

حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه عملکرد درست مسئولان یکی از عوامل اصلی ایجاد و تقویت روحیه مقاومت مردم است، گفت: هرچه مشارکت مردم در مقاومت در برابر دشمن بیشتر شود و مردم شرایط و سبک زندگی خود را با شرایط مقاومتی کشور تنظیم کنند، هزینه مقاومت هم کاهش می‌یابد.

مردم شرایط و سبک زندگی خود را با شرایط مقاومتی کشور تنظیم کنند/ مسئولان الزامات شرایط مقاومتی کشور را رعایت کنند
کد خبر: 311538
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۱ ۰۸:۳۵:۱۶

اعتمادآنلاین| حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به لزوم تقویت روحیه مقاومت جامعه در برابر فشارهای اقتصادی دشمن، بیان کرد: امید به آینده و پیروزی، ایمان به راه و هدف، آمادگی برای فداکاری و ایثار در راه هدف، انگیزه دینی و اعتقادی و احساس عدم‌سوء استفاده مالی از شرایط اقتصادی کشور می‌تواند روحیه مقاومت جامعه را تقویت کند.

وی ادامه داد: عملکرد درست مسئولان یکی دیگر از عوامل اصلی ایجاد و تقویت روحیه مقاومت مردم است. عملکرد مسئولان باید به گونه‌ای باشد که مردم احساس کنند تلاش خالصانه‌ای از سوی مسئولان برای حل مشکلات کشور وجود دارد و مسئولان الزامات شرایط مقاومتی که کاهش هزینه و صرفه‌جویی و تغییر سبک زندگی از اشرافی به زندگی معمولی است را رعایت می‌کنند.

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه سه گروه دنبال القای روحیه یأس در جامعه هستند، بیان کرد: یک گروه از قدرت پوشالی دشمن ترسیده‌اند و به همین دلیل از سازش صحبت می‌کنند. یک گروه عامل غرب بوده و تحت تأثیر تمدن غرب هستند و به‌خاطر فریبی که از غرب خورده‌اند، مروج سازش هستند. گروه سوم خائن و مزدور بوده و مأموریت آنها ایجاد انشقاق در جامعه و فراهم کردن زمینه برای حضور دشمن در کشور است، این افراد مروج روحیه یأس در جامعه هستند.

ترقی خاطرنشان کرد: کاهش هزینه‌ها و صرفه‌جویی، تصمیمات درست و معقول و متناسب با شرایط کشور، حداکثر بهره‌برداری از امکانات کشور و همراه کردن مردم می‌تواند هزینه‌های مقاومت را کاهش دهد. هر چه مشارکت مردم در مقاومت در برابر دشمن بیشتر شود و مردم شرایط و سبک زندگی خود را با شرایط مقاومتی کشور تنظیم کنند، هزینه مقاومت هم کاهش می‌یابد.

وی در ادامه با اشاره به اعمال تحریم‌های جدید آمریکا علیه کشورمان اظهار کرد: استراتژی آمریکا چماق و هویج است. آنها هم مذاکره را مطرح می‌کنند و همزمان فشارهای اقتصادی خود را افزایش می‌دهند. وزارت خزانه‌داری آمریکا به دولت این کشور القا می‌کند که ادامه فشارهای اقتصادی موجب فروپاشی اقتصادی ایران و تسلیم شدن مردم ما می‌شود، در حالی که تحلیل آنها اشتباه بوده و مردم ما تسلیم این فشارها نمی‌شوند؛ البته اظهارات برخی مسئولان کشور هم مبنای تحلیل دشمن از شرایط کشور شده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها