کد خبر: 311712
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۱ ۱۳:۳۱:۰۰
| |

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت خارجی سازمان صمت استان کرمانشاه:

عدم ثبت انبارها در سامانه جامع، اختفاء یا احتکار محسوب می‌شود

احسان باقر خانی، معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت خارجی سازمان صمت استان کرمانشاه گفت:در استان کرمانشاه 5400 انبار وجود دارد که از این تعداد 2400 انبار در شهرستان‌های تابعه و 3000 انبار در مرکز استان قرار دارد.

عدم ثبت انبارها در سامانه جامع، اختفاء یا احتکار محسوب می‌شود
کد خبر: 311712
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۱ ۱۳:۳۱:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ احسان باقر خانی، معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت خارجی سازمان صمت استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری دوره آموزشی آشنایی با سامانه جامع انبار‌ها گفت: انسجام؛ تعامل و همراهی ادارات صمت شهرستان‌های تابعه اهمیت زیادی دارد و ارائه گزارش‌های مدون و دائمی از سوی روسای ادارات باید به‌صورت مستمر صورت پذیرد، بنابراین عملکرد هر شهرستان به‌صورت هفتگی و ماهیانه پایش خواهد شد.

باقر خانی در ادامه به‌ضرورت یادگیری روسای ادارات شهرستانی در خصوص سامانه جامع انبار‌ها اشاره کرد و افزود: این موضوع برای سازمان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، بنابراین کلیه انبار‌های موجود در سطح شهرستان‌ها باید تا یک ماه دیگر تعیین تکلیف شود.

وی بابیان مطالب فوق افزود: روسای ادارات صمت شهرستان‌های تابعه استان در مهلت باقی‌مانده اطلاع‌رسانی لازم را از طریق اتحادیه‌های صنفی به صاحبان انبار‌ها در سطح شهرستان داشته باشند و پس از مهلت مقرر؛ انباری که ثبت سامانه جامع انبار‌ها نشده باشد، تحت عنوان اختفاء یا احتکار می‌توانند کالای آن را در شبکه، توزیع نمایند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت و معدن تجارت استان کرمانشاه در پایان یادآور شد: در استان کرمانشاه 5400 انبار وجود دارد که از این تعداد 2400 انبار در شهرستان‌های تابعه و 3000 انبار در مرکز استان قرار دارد.

منبع:‌ باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها