کد خبر: 311748
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۱ ۱۵:۰۳:۰۰
| |

بازداشت اعضای شورای اسلامی دو شهر

ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به دستگیری اعضای شورای شهر بیله سوار، گفت: این افراد با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) اداره اطلاعات بیله‌سوار مغان به اتهام دریافت رشوه٬ سو جریان مالی و تبانی دستگیر شدند.

بازداشت اعضای شورای اسلامی دو شهر
کد خبر: 311748
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۱ ۱۵:۰۳:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ ناصرعتباتی، رئیس کل دادگستری استان اردبیل از دستگیری اعضای شورای شهر بیله سوار با تلاش سربازان گمنام امام زمانخبر داد و بیان کرد: نوع اتهام و تأمین این افراد مشخص بوده و پرونده در حال حاضر به منظور بررسی کامل موضوع در مرحله تحقیقاتی مقدماتی قرار دارد به طوریکه جزئیات پرونده در اسرع وقت اطلاع‌رسانی خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان ادامه داد ادامه داد: این افراد با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) اداره اطلاعات بیله‌سوار مغان به اتهام دریافت رشوه٬ سو جریان مالی و تبانی دستگیر شدند.

گفتنی است به غیر از نایب رئیس شورای شهر بیله‌سوار چهار نفر از اعضای شورای شهر بیله‌سوار مغان به دلیل تخلفات متخلف توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شده‌اند.

از سوی دیگر، رئیس شورای شهر رباط کریم نیز در پرونده دیگری به دلیل برخی اتهامات از قبیل افترا، مذاکره برای اخذ رشوه و اعمال نفوذ غیرقانونی بازداشت شده است.

حجت الاسلام محمد حسین قاسم پور، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط کریم گفت: این عضو شورای اسلامی شهر رباط کریم به جرم مطرح کردن دریافت رشوه در قبال تصویب طرحی در شورا دستگیر شده و صدای ضبط شده‌اش موجود است که در آن نامبرده برای تصویب طرحی درخواست رشوه دارد.


وی افزود: اهانت به بعضی مسئولان شهرستانی و افترا به برخی اعضا شورا از دیگر اتهامات این عضو شورا است.


گفتنی است این عضو شورای اسلامی شهر رباط کریم اختلاف شدیدی با شهردار و چهار عضو دیگر شورا دارد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها