ساعت کاری بانک ملی برای تسهیل پرداخت مالیات مودیان افزایش یافت + جدول

بنا به درخواست رئیس کل سازمان امور مالیاتی از مدیرعامل بانک ملی به منظور تسهیل در پرداخت مالیات مودیان، ساعت کاری این بانک در روزهای منتخب دو ماه خرداد و تیرماه افزایش یافت.

ساعت کاری بانک ملی برای تسهیل پرداخت مالیات مودیان افزایش یافت + جدول
کد خبر: 311943
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۲ ۱۲:۲۴:۲۱

اعتمادآنلاین| امید علی پارسا رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور در نامه‌ای به حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران خواست، به دلیل دریافت اظهارنامه‌های مالیاتی و تسهیل امور مودیان، شعب بانک ملی در استان تهران و سایر استان‌‌ها ساعت کاری خود را افزایش دهند.

در این نامه آمده است:‌ نظر به اینکه آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی عملکرد سال (1397) مودیان مالیاتی، برای صاحبان مشاغل، پایان خرداد ماه و برای اشخاص حقوقی و سایر مودیان،‌پایان تیر ماه سال جاری می‌باشد، به منظور ایجاد تسهیلات بیشتر برای مودیان مالیاتی، خواهشمند است دستور فرمایید شعب آن بانک به شرح پیوست، در استان تهران و تعدادی از شعب در سایر استان‌ها که با هماهنگی سرپرستی‌های بانک ملی و ادارات کل امور مالیاتی استان‌ها تعیین می‌گردند، در تاریخ‌های مذکور در جدول ذیل تا ساعت تعیین شده جهت ارائه خدمات اخذ مالیات اقدام نمایند.

به علاوه موجب امتنان است چنانچه تغییری در مشخصات و نشانی پیوست رخ داده است، مراتب را به معاونت مالیات‌های مستقیم این سازمان اعلام نمایند.

جدول مالیات

در پایان خواهشمند است ترتیبی اتخاذ فرمایید که وجوه دریافتی بابت مالیات را با قید فوریت به حساب‌های مربوط منتقل نمایند. قبلا از دستور مساعد و همکاری جنابعالی کمال تشکر را دارد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها