وزیر ورزش و جوانان:

سال‌ها شاگردی هاشمی‌طبا را کرده‌ام

وزیر ورزش و جوانان گفت: از حضور هاشمی‌طبا در نشست پیشکسوتان ورزش با سیدحسن خمینی تشکر می‌کنم که سال‌ها شاگردی او را کرده‌ام.

سال‌ها شاگردی هاشمی‌طبا را کرده‌ام
کد خبر: 311970
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۲ ۱۲:۱۹:۳۲

اعتمادآنلاین| ‌ مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در مراسم نشست صمیمی پیشکسوتان ورزش کشور با سید حسن خمینی گفت: از حضور همه پیشکسوتان و صاحب نظران در این نشست تشکر می‌کنم که تاریخ سازان ورزش کشور ما بودند. حرکت خوبی که انجام شد با تاسیس موزه ورزش المپیک و پارالمپیک بارها پیشکسوتان دور هم جمع شدند و کاپها و مدال‌های خود را به موزه تقدیم کردند.

وی افزود: من از حضور هاشمی‌طبا تشکر می‌کنم که سال‌ها شاگردی او را کرده‌ام. همیشه گفته ام که با درایت صالحی امیری در ورزش کاری انجام شد که سه دهه علاقمندان به ورزش منتظر آن بودند. مجموعه ورزش کشور، وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک، فدراسیون ها و ادارات کل تلاش می‌کنند بدرخشند.

وزیر ورزش ادامه داد: ورزشکاران ما در این چند ماه اخیر در رشته‌های مختلف افتخار آفرینی‌های زیادی داشتند سال 97 هم به یاد ماندنی که نتایج خوبی کسب شد. امیدوارم امسال مسابقات مختلف که مربوط به کسب سهمیه المپیک است نتایج خوبی کسب کنیم. 50 سال بعد از تاسیس قانون سازمان تربیت بدنی، قرار بود اهداف و وظایف وزارت ورزش تصویب شود که از ابتدای حضورم با کمک همه مدیران پیشنهاد به دولت داده شد. این اهداف وزارت به عنوان قانون مادر وارد صحن مجلس شد و کلیات آن به تصویب رسیده است. هفته آینده با جلساتی که در مجلس داریم امیدواریم قانون را به تصویب نهایی برسانیم تا سایر حرکت های ورزش از جمله سند توسعه ورزش کشور را دنبال کنیم.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها