ارسلان کاظمی باز هم به تیم ملی بسکتبال دعوت نشد

یک کارشناس بسکتبال با اشاره به عدم دعوت ارسلان کاظمی به تیم ملی، فراز و نشیب این بازیکن و رقبای او در پست 4 را دلیل این کار دانست.

ارسلان کاظمی باز هم به تیم ملی بسکتبال دعوت نشد
کد خبر: 311989
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۲ ۱۲:۴۷:۵۲

اعتمادآنلاین| ‌ اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی بسکتبال روز گذشته منتشر شد، اما باز هم نامی از ارسلان کاظمی که در چند سال گذشته یکی از ستاره‌ها بوده است، وجود نداشت.

برهمین اساس آشور گل محمدی، یکی از کارشناسان بسکتبال در مورد عدم دعوت این بازیکن گفت: غایب بزرگ فهرست تیم ملی می‌تواند ارسلان کاظمی باشد. او در پست 4 بازی می‌کند، پستی که رقیبان خوبی در آن دارد. علاوه بر این او فصل پر فراز و نشیبی را پشت سرگذاشت. آسیب دیدگی در طول فصل، درگیری با فدراسیون و عدم حضور در پنجره پنجم انتخابی جام جهانی از جمله آنها بود. شاید این سه دلیل عمده باعث عدم دعوت این بازیکن بوده است.

وی که در رادیو ورزش صحبت می‌کرد، ادامه داد: علاوه بر اینکه ارسلان رقبای خیلی خوبی در پست 4 دارد. حسن زاده یکی از بهترین بازیکنان لیگ بود. مایک رستم پور عملکرد بسیار خوبی داشت. آرمان زنگنه هم بعد از مصدومیت شروع بسیار خوبی داشت و شاید این رقبای ارسلان بودند که کادرفنی را برای دعوت از ارسلان به تردید انداخت.

به گزارش فارس، اردوی تیم ملی بسکتبال برای حضور در جام جهانی 2019 از شنبه 25 خرداد در سالن آزادی آغاز می‌شود.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها