شهردار منطقه ۱۱ تهران خبر داد:

آغاز اجرای طرح انضباط شهری از هفته آینده در اطراف تئاتر

نصراله آبادیان، شهردار منطقه 11 تهران گفت: اجرای طرح انضباط شهری از هفته آینده پیرامون تئاتر شهر و خیابان ولی عصر (عج) آغاز می‌شود.

آغاز اجرای طرح انضباط شهری از هفته آینده در اطراف تئاتر
کد خبر: 312008
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۲ ۱۳:۲۹:۰۸

اعتمادآنلاین| ‌ نصراله آبادیان، شهردار منطقه 11 تهران با اشاره به معضلات به وجود آمده پیرامون تئاتر شهری که به فضای فرهنگی و هنری این مجموعه آسیب های اجتماعی وارد کرده است ،گفت: در اجرای این طرح که با هدف رفع معضلات بساط گستری خیابان ولی عصر (عج) و تئاتر شهر انجام خواهد شد؛ تمام نهادهای مسئول از جمله نیروی انتظامی، یگان حفاظت شهرداری تهران ،شرکت حریم بان و شهربان، معاونت خدمات شهری و شهرداری منطقه 11 همکاری می کنند.

شهردار منطقه 11 ضمن تأکید بر اهمیت حفظ چهره فرهنگی و هنری پیرامون تئاتر شهر و خیابان ولی عصر(عج) که به عنوان طولانی ترین خیابان خاورمیانه و یکی از زیباترین مناظر شهری حائز اهمیت است؛ افزود: با توجه به درخواست های شهروندان، کسبه و هنرمندان مبنی بر اجرای طرح انضباط شهری در محور چهارراه ولی عصر(عج)، جمهوری، لبافی نژاد و پیرامون تئاتر شهر و پارک دانشجو با پیگیری های انجام شده که تا به امروز زمان برده ؛ موفق شدیم مصوبه شورای تأمین را دریافت کنیم که بر اساس آن نهادهای مربوطه موظف به اجرای طرح انضباط شهری به صورت مستمر هستند.

آبادیان با اشاره به پیگیری های انجام شده در این خصوص خاطر نشان کرد: در این طرح پیش بینی شده است از اقشاز ضعیف ، دارای معلولیت و از کار افتاده که با دستفروشی امرار معاش می کنند ؛ حمایت شود.

وی از آغاز فعالیت اجرایی طرح انضباط شهری خیابان ولی عصر (عج) و محدوده تئاتر شهر در هفته آینده خبر داد و گفت: مصوبه شورای تأمین استان به نیروی انتظامی، یگان حفاظت شهرداری تهران ، معاونت خدمات شهری،حریم بان و شهربان ابلاغ شده است.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها