کد خبر: 312020
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۲ ۱۴:۰۷:۰۰
| |

مقایسه ترامپ با «کوروش کبیر» توسط پسر نتانیاهو!

پسر 27 ساله «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که به خاطر حضورش در شبکه‌های اجتماعی چهره شناخته‌شده‌ای است و همواره از پدرش مقابل انتقادها دفاع می‌کند، ترامپ را با کوروش، پادشاه ایران باستان مقایسه کرد.

مقایسه ترامپ با «کوروش کبیر» توسط پسر نتانیاهو!
کد خبر: 312020
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۲ ۱۴:۰۷:۰۰

اعتمادآنلاین| «یائیر نتانیاهو» پسر بنیامین نتانیاهو در گفت‌وگویی در سفر اخیرش به این کشور درباره «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا گفت: این رئیس‌جمهور نگاه بسیار مثبتی به اسرائیل دارد و او در اسرائیل محبوب است.

او ادامه داد: من فکر می‌کنم ترامپ بهترین دوست اسرائیل و مردم یهود است. او با انتقال سفارت به قدس تاریخ یهودیت را بار دیگر تکرار کرد و بلندی‌های جولان را برای اسرائیل به رسیمت شناخت.

پسر نتانیاهو در ادامه اظهاراتش با اشاره به پادشاه کوروش که 500 سال پیش از میلاد مسیح با فتح بابل زمینه بازگشت یهودیان تبعیدی به سرزمین‌شان را فراهم کرد، ترامپ را با وی مقایسه کرد.

او در ادامه اظهاراتش از تصمیم ترامپ مبنی بر ساخت دیوار در مرز مکزیک و آمریکا حمایت کرد.

او با اشاره به ساخت دیواری در مرز اراضی اشغالی و مصر گفت: اسرائیل تنها 8 میلیون جمعیت دارد و ده‌ها هزار نفر می‌خواهند به عنوان مهاجر غیرقانونی وارد اینجا شوند و اسرائیل را نابود کنند. مهاجران می‌خواهند اسرائیل را نابود کنند.

پسر نتانیاهو در حالی دیوار مرزی اراضی اشغالی با صحرای سینای مصر را با دیوار مدنظر ترامپ در مرز مکزیک و آمریکا مقایسه کرد که این دیوار در مرز مصر 143 مایل طول دارد اما مرز مکزیک و آمریکا دو هزار مایل است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها