کد خبر: 312036
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۲ ۱۴:۴۱:۱۵
| |

جمال عرف، رئیس ستاد انتخابات کشور خبر داد:

استعفای یک استاندار و 10 فرماندار برای حضور در انتخابات مجلس

جمال عرف، رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: بر اساس آخرین آمار 30 نفر از مجموعه وزارت کشور برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی استعفا داده‌اند.

استعفای یک استاندار و 10 فرماندار برای حضور در انتخابات مجلس
کد خبر: 312036
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۲ ۱۴:۴۱:۱۵

اعتمادآنلاین| جمال عرف، رئیس ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در مهلت قانونی برای استعفای متقاضیان حضور در انتخابات مجلس، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و 10 نفر از فرمانداران استعفا داده‌اند، بیان کرد: هیچ‌کدام از استعفاها صوری نبوده و بلافاصله افراد دیگری جایگزین این نفرات می‌شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه براساس نص صریح قانون، کسی حق استفاده از امکلانات دولتی برای تبلیغ له و یا علیه کسی را در انتخابات ندارد، افزود: نظارت‌ها به‌ صورت مستمر انجام شده و با افراد متخلف برابر قانون برخورد شده و قطعا در تایید صلاحیت‌ها این موارد نیز لحاظ خواهد شد.

این مسئول همچنین به موضوع برگزاری الکترونیکی انتخابات نیز اشاره و خاطرنشان کرد: در دوره قبل، انتخابات در 39 حوزه به‌صورت الکترونیک برگزار شد و در این دوره نیز در حال رایزنی هستیم و در صورت تایید انتظار داریم در همین تعداد از حوزه‌ها انتخابات به‌صورت الکترونیکی برگزار شود، هر چند دولت آمادگی دارد وارد انتخابات تمام‌الکترونیک شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها