معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد؛

ساخت 4000 واحد مسکونی در سطح کشور تا سال 99

علی نبیان، معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: تلاش داریم تا سال 99 ساخت 4 هزار واحد مسکونی را در قالب اجرای طرح کشوری انجام دهیم.

ساخت 4000 واحد مسکونی در سطح کشور تا سال 99
کد خبر: 312242
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۳ ۱۶:۳۹:۱۷

اعتمادآنلاین| علی نبیان، در دومین جلسه شورای مسکن گلستان اظهار کرد: تا پایان امسال پرونده طرح‌های مسکن مهر در همه استان‌ها بسته خواهد شد به جز آنهایی که دارای مشکلات حقوقی باشند که نیاز به زمان بیشتری دارد.

مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن بیان کرد: سازمان ملی زمین و مسکن در صورت نیاز براساس قانون بودجه 1398 و تبصره 8 تأمین، اقدام خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در سطح کشور پرونده مسکن مهر 5 استان بسته شده است، خاطرنشان کرد: مسکن مهر در 3 مجموعه شهرهای بالای 25 هزار نفر در سازمان ملی زمین و مسکن در شهرهای جدید در حال اجراست. در شهرهای زیر 25 هزار نفر هم بنیاد مسکن هم حدود 500 هزار واحد مسکن مهر را اجرایی کرد.

نبیان گفت: ساخت 400 هزار واحد مسکونی در سطح کشور کلید خورد که از این تعداد 200 هزار واحد در شهرهای جدید، 100 هزار واحد در شهرهای زیر 100 هزار نفر و 100 هزار واحد نیز در قالب بازآفرینی شهری رقم خواهد خورد.

وی تصریح کرد: اتفاق دیگر این است که زمین‌های دولت که در محدوده قانونی شهرها دارد با انبوه سازان مشارکت داشته باشیم و مقدمات کار در برخی از استان‌ها انجام شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: امیدواریم با این اقدام رونق تولید مسکن در سطح کشور رقم بخورد، به این صورت که زمین توسط دولت و ساخت توسط بخش خصوصی و انبوه سازان انجام شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها