اوبلاک می خواهد از اتلتیکو جدا شود

یان اوبلاک، دروازه‌بان اتلتیکو مادرید به دنبال آن است که در تابستان از این تیم جدا شود.

اوبلاک می خواهد از اتلتیکو جدا شود
کد خبر: 312303
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۴ ۰۹:۳۹:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ اوبلاک بر این باور است که باشگاه به تعهدات خود عمل نکرده است. از کودکی از طرفداران منچستر یونایتد بوده است. یونایتد و پاری سن‌ژرمن به دنبال جذب او هستند اما او یونایتد را ترجیح می‌دهد.

اوبلاک در هفته گذشته گفت که نگران این است که اتلتیکو مادرید ضعیف شود. آنتوان گریزمان، لوکاس هرناندس، دیه‌گو گودین، فیلیپه لوییس و خوان‌فران همگی از اتلتیکو جدا می‌شوند.

اوبلاک می‌خواهد اتلتی طبق جاه‌طلبی‌هایش قدرتمند باشد و گزینه‌هایش را هم بررسی می‌کند. پی‌اس‌جی پس از جدایی جیان‌لوییجی بوفون به دنبال یک دروازه‌بان است و اوبلاک را زیر نظر گرفته است. با این حال یک منبع نزدیک گفته که یونایتد هم این دروازه‌بان را می‌خواهد. این در حالی است که یونایتد در فصل بعد لیگ قهرمانان بازی نخواهد کرد. این منبع گفته که اوبلاک 26ساله دوست دارد در لیگ برتر به میدان برود.

اوضاع داوید دخئا در منچستر یونایتد هم نامشخص است. این دروازه‌بان اسپانیایی هم زیر نظر پی‌اس‌جی است و برخی منابع اعلام کرده‌اند که یونایتد می‌داند او ممکن است به پی‌اس‌جی برود و در صورت جدایی او، با رضایت اوبلاک، بند فسخ قرارداد او با اتلتیکو از سوی یونایتد فعال خواهد شد. طبق قرارداد اوبلاک، مبلغ فسخ آن 120 میلیون یورو است.

اوبلاک سال گذشته بود که قراردادی تا سال 2023 با اتلتیکو امضا کرد و به او گفته شد که تیم اتلتیکو برای فصل بعد تقویت خواهد شد تا در راه قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان رقابت کند.

فلیپه، مدافع میانی برزیلی از پورتو به اتلتیکو پیوسته و نیکولاس ایبانیس هم از اتلیتکو ده‌سن‌لوییس می‌آید اما اوبلاک حس می‌کند که ایبانیس جانشین خوبی برای گریزمان نیست.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها