برخورد شدید چترباز فرانسوی به دیواره کوه + ویدئو

چترباز فرانسوی که در مسابقات جهانی پرش از ارتفاع در حال رقابت بود، بر اثر برخورد به دیواره کوه از ناحیه پای راست دچار مصدومیت شد.

برخورد شدید چترباز فرانسوی به دیواره کوه + ویدئو
کد خبر: 312450
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۴ ۱۵:۰۱:۳۶

اعتمادآنلاین| ویدئویی که به تازگی منتشر شده است، لحظه وحشتناک برخورد یک چترباز فرانسوی به دیواره یک کوه در مالاگا اسپانیا را به تصویر می‌کشد. «متیئو مائوریک» که در مسابقات جهانی پرش از ارتفاع در حال رقابت بود هنگام پرش، به دیواره کوه برخورد کرد و از ناحیه پای راست دچار شکستگی شد.

ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی و با تلفن همراه تهیه شده است، لحظه وقوع حادثه را نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود که این چترباز پس از پرش به پایین در حالی که چتر او نیز باز شده است ناگهان به سمت چپ منحرف می‌شود و شدیداً با دیواره کوه برخورد می‌کند. در این ویدئو صدای چند شاهد عینی که با برخورد این مرد پرنده به کوه دچار وحشت شده‌اند شنیده می‌شود. این ویدئو نشان می‌دهد که متیئو در ادامه موفق به فرود در جایی که تیم پزشکی مستقر شده بودند می‌شود.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی این حادثه در دور دوم و پیش از مسابقات نیمه نهایی بیس جامپ یا پرش آزاد رخ داد. پس از فرود موفق، متیئو بلافاصله به بیمارستان سرانیا در روندا منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها