معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد:

10 مورد از باغات و اماکن تفریحی متخلف در یاسوج پلمب شد / برخورد قانونی با اماکن فاقد مجوز

ستار طالبی پور، معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از باغات، اماکن گردشگری، تفریحی و کافی‌شاپ‌ها دستور پلمب 10 مورد از باغات و اماکن تفریحی متخلف را صادر کرد. 

10 مورد از باغات و اماکن تفریحی متخلف در یاسوج پلمب شد / برخورد قانونی با اماکن فاقد مجوز
کد خبر: 312459
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۴ ۱۵:۲۲:۰۸

اعتمادآنلاین| ‌ ستار طالبی پور، معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در راستای ساماندهی باغات و اماکن گردشگری و تفریحی و کافی‌شاپ‌های مرکز استان و پیشگیری از وقوع جرایم احتمالی در این اماکن بازدید‌های میدانی صورت گرفته است.

وی گفت: در این راستا جلسات متعددی با حضور مدیران و نهاد‌های متولی از جمله مرجع انتظامی، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، اتاق اصناف، مرکز بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی برگزار و مقرر شد که نهاد‌های مذکور با هماهنگی پلیس اماکن و نیروی انتظامی در بازه زمانی مشخص اقدامات متقضی را اعمال نمایند.

معاون دادستان مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد در ادامه بیان کرد: نتیجه پیگیری موضوع منتهی به پلمب تعداد قابل توجهی از اماکن و باغات مذکور شد و مطابق گزارش‌های واصله از مرجع انتظامی برای افرادی مرتکب بزه فک پلمب به صورت غیرقانونی شده بودند پرونده قضایی در دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان تشکیل شده و در حال رسیدگی است.

طالبی پور هدف از این اقدامات را بهبود اماکن مذکور در جهت ارائه خدمات سالم و ضابطه‌مند و ایجاد فضای امن و آرام برای شهروندان و گردشگران و همچنین برخورد قانونی و جلوگیری از ادامه فعالیت اماکن که فاقد مجوز است عنوان کرد.

وی اضافه کرد: برخورد قانونی با اماکنی که فاقد مجوز لازم جهت ارائه خدمات هستند و در راستای ارائه خدمات مرتکب جرایمی می‌شوند که موجبات نارضایتی شهروندان و گردشگران را فراهم می‌سازد، صورت می‌گیرد.

منبع: میزان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها