احتمال ورود به «کوچه کابوس»؛

بردلی کوپر بازیگر فیلم جدید گی‌یرمو دل تورو می‌شود

بردلی کوپر در حال مذاکره است تا برای نخستین بار در فیلمی از گی‌یرمو دل تورو نقش‌آفرینی کند.

بردلی کوپر بازیگر فیلم جدید گی‌یرمو دل تورو می‌شود
کد خبر: 312584
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۵ ۰۹:۳۸:۲۰

اعتمادآنلاین| بردلی کوپر برای بازی در فیلم بعدی گی‌یرمو دل تورو با عنوان «کوچه کابوس» در حال مذاکره است.

گفته شده کوپر پیشنهادی دریافت کرده تا در این فیلم بازی کند اما هنوز روشن نیست سرانجام این مذاکرات به کجا برسد. اگر وی این نقش را بپذیرد، جایگزین لئوناردو دی‌کاپریو می‌شود که ابتدا قرار بود در این فیلم بازی کند اما بعد صرف نظر کرد.

دل تورو کارگردانی این فیلم را بر مبنای فیلمنامه‌ای انجام می‌دهد که آن را با همکار کیم مورگان نوشته است. «کوچه کابوس» را دل تورو با جی.مایلس دیل تهیه می‌کنند.

فاکس امتیاز پخش این فیلم را در اختیار دارد. این کمپانی همین فیلم را سال 1947 ساخته بود. این فیلم بر مبنای رمانی به همین نام از ویلیام لندسی گرشام ساخته می‌شود. در فیلم 1947 تایرون پاور در نقش یک جوان کلک پرشور و جاه‌طلب بازی کرده بود که با زنی روانشناس که از او هم زرنگ‌تر است همدست می‌شود.

فیلمبرداری فیلم «کوچه کابوس» قرار است طبق برنامه 30 سپتامبر امسال آغاز شود.

کوپر سال 2018 با تحسین زیادی برای ساخت «ستاره‌ای متولد شده است» روبه رو شد و فیلم نه تنها بیش از 400 میلیون دلار فروش کرد که چندین نامزدی اسکار هم به دست آورد که بهترین بازیگری برای خود کوپر از جمله آنها بود.

گفته شده او در حال ساخت فیلم «برنستاین» است که زندگی لئونارد برنستاین را تصویر می‌کند و او قصد دارد هم در آن بازی کند و هم آن را کارگردانی کند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها