کد خبر: 312602
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۵ ۱۰:۰۸:۰۰
| |

انصارالله:

فرودگاه أبها تعطیل شده است

سخنگوی رسمی نیروهای مسلح یمن ضمن افشای جزییاتی از دومین عملیات این نیروها علیه فرودگاه أبها عربستان، تاکید کرد: فعالیت این فرودگاه متوقف شده است.

فرودگاه أبها تعطیل شده است
کد خبر: 312602
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۵ ۱۰:۰۸:۰۰

اعتمادآنلاین| یحیی سریع، سخنگوی رسمی نیروهای مسلح یمن درباره دومین حمله علیه فرودگاه أبهای عربستان که صبح روز جمعه انجام شد، فاش کرد: در این حمله پهپادهای مدل قاصف کی 2 رادارهای ناوگان هوایی این فرودگاه را هدف قرار دادند.

یحیی سریع با تاکید بر اینکه عملیات با موفقیت انجام شده و فعالیت‌ها در این فرودگاه متوقف شدند، گفت: تا زمانی که جنگ و محاصره علیه یمن ادامه داشته باشد، عملیات‌های یمنی‌ها در پاسخ به آنها همچنان ادامه دارد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن ادعاهای مسئولان عربستانی مبنی بر سرنگونی پهپادهای یمنی را تکذیب و تاکید کرد: این پهپادها به دقت به اهداف خود اصابت کردند.

او بار دیگر تاکید کرد: فرودگاه‌ها و پایگاه‌های نظامی کشورهای دشمن یمن اکنون ناامن هستند و عملیات‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن تا زمانی که جنگ و محاصره علیه این کشور ادامه یابد، همچنان ادامه خواهند داشت.

این مسئول یمنی در ادامه نیز خطاب به عربستان گفت: امروز به مسئولان ریاض تاکید می‌کنیم تا زمانی که جنگ و محاصره علیه یمن ادامه داشته و این کشور ناامن باشد، عملیات‌های ما علیه فرودگاه‌ها و پایگاه‌های نظامی به شکل روز افزونی ادامه دارند.

همچنین سخنگوی نیروهای مسلح یمن از شرکت‌های هواپیمایی و نیز غیرنظامیان خواست از فرودگاه‌ها و پایگاه‌های نظامی دوری کنند، چرا که آنها اکنون اهداف مشروع نیروهای مسلح یمنی هستند.

یگان پهپادی انصارالله صبح روز جمعه با چند فروند پهپاد مدل قاصف کی 2 فرودگاه أبهای عربستان سعودی را هدف قرار داد. این حمله تنها دو روز پس از حمله اخیر آنها به این فرودگاه با استفاده از موشک‌های کروز بود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها