کد خبر: 312654
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۵ ۱۱:۲۹:۰۰
| |

شهردار منطقه یک شهرداری تهران در دیدار با مرضیه برومند:

فرهنگ شهروندی با هنر هفتم در جامعه نهادینه می‌شود

سید حمید موسوی، شهردار منطقه یک شهرداری تهران عنوان کرد: فرهنگ شهروندی با تاثیر گذاری هنر هفتم و هنرمندی بازیگران توانمند در این عرصه می‌تواند در جامعه آموزش داده و نهادینه شود.

فرهنگ شهروندی با هنر هفتم در جامعه نهادینه می‌شود
کد خبر: 312654
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۵ ۱۱:۲۹:۰۰

اعتمادآنلاین| سید حمید موسوی، شهردار منطقه یک شهرداری تهران در دیدار با مرضیه برومند شهروند این منطقه ضمن تقدیر و تشکر از تلاشهای ایشان در استفاده از هنر بازیگری و عروسک گردانی برای انتقال پیام و محتوای ارزشمند و آموزشی به شهروندان به خصوص کودکان و نوجوانان گفت: باید از توان تاثیر گذاری هنر هفتم و هنرمندی بازیگران ارزشمند در تولید و انتقال محتوای فرهنگی به شهروندان بهره برد.

وی گفت: بدون مشارکت شهروندانی آگاه و مسئول ، ارائه خدمات بهینه از طریق شهرداری ها با موانع و مشکلات جدی همراه خواهد بود لذا تحقق شعار « شهروند مسئول» که همواره با آگاهی ، انتخاب و علاقه خود، همراه مسئولین شهری باشد، جز از طریق تعامل مبتنی بر دانش و آموزش و آگاه سازی امکان پذیر نیست.

موسوی با تاکید بر آموزش شهروندی در قالب نشاط اجتماعی در جامعه افزود: آموزش شهروندی در قالب اجراهای هنرمندانه بازیگران تاثیرگذارتر است لذا برای اینکه در نشاط و شادابی بتوانیم محتواهای فرهنگی را آموزش دهیم باید حضور هنرمندان و کار هنرمندانه را در میان شهروندان تقویت کنیم که در این زمینه قطعا تاتر و سینما در بالا بردن روحیه پر نشاط شهر تاثیر دارند و نیاز است به سینما بعنوان مروج فرهنگ و ادب ایرانی مراجعت دوباره داشته باشیم.

مرضیه برومند نیز ضمن اعلام امادگی برای هرگونه همکاری در قالب آموزش های شهروندی گفت:علاقمند هستم در موضوعات محیط زیست ، مدیریت پسماند و کاهش آلودگی های زیست محیطی با مدیریت شهری همکاری کنم.


وی ضمن انتقاد از غلبه فرهنگ بازاری بر هنر سینما و بازیگری ، افزود: باید هنر و فرهنگ را از زوایدی که پاکی و خلوص را از آن دور میکند بزداییم.

منبع: روابط‌عمومی‌شهرداری‌منطقه‌یک

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها