معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان کرد؛

دولت الکترونیک گامی به سوی دموکراسی دیجیتال

امیر ناظمی، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد: تبدیل دولت الکترونیک به دموکراسی دیجیتال از اهداف اجرای طرح دولت الکترونیک و ارزیابی کارنامه آن است.

دولت الکترونیک گامی به سوی دموکراسی دیجیتال
کد خبر: 312751
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۵ ۱۴:۲۹:۱۴

اعتمادآنلاین| امیر ناظمی، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در نشست خبری کارنامه دولت الکترونیکی کشور که در محل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور برگزار شد، با بیان اینکه شاهد بهبود وضعیت کشور در شاخص دولت الکترونیک هستیم، گفت: ارزیابی شش ماه یک بار دولت الکترونیک به شفاف‌تر شدن مسیری که طی می‌کنیم کمک زیادی می‌کند.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: این ارزیابی به ما کمک می‌کند تا ضعف‌های خود را بشناسیم و برای رفع آن اقدام کنیم.

ناظمی با تاکید بر اینکه سه عمده را در ارزیابی دولت الکترونیک مورد بررسی قرار می‌دهیم، افزود: اینکه چقدر دستگاه‌های دولتی و حکومتی به فرایند خدمات الکترونیکی ورود کرده‌اند، تا چه اندازه توانسته‌ایم سیلوهای ارتباطی را بین دستگاه‌ها به هم وصل کنیم و اینکه تا چه اندازه موفق به تبدیل دولت الکترونیک به دموکراسی دیجیتال شده‌ایم، از موضوعات عمده مورد بررسی در ارزیابی ما بوده است.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای اندازه‌گیری میزان اجرای دولت الکترونیک در دستگاه‌های دولتی و حکومتی از رسانه‌ها کمک خواست و گفت: ارتقای کیفیت خدماتی که در دولت الکترونیک ارائه می‌شود نیاز به ارزیابی مستقل توسط رسانه‌ها و مردم دارد.

ناظمی تاکید کرد: ارائه گزارش نشانه‌ها به سازمان فناوری اطلاعات می‌تواند مسیر را برای ما روشن‌تر کند و ما را در شناخت مشکلات کمک کند.

وی در پایان سخنان خود گفت: هم‌اکنون کارنامه دولت الکترونیک در پایگاه مربوطه قابل مشاهده است.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها