کد خبر: 312782
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۵ ۱۵:۲۰:۲۹
| |

خانه لوکاس واسکز را هم دزد زد

بال رئال مادرید هم به فهرست بازیکنانی پیوست که خانه آنها طی یکی دو ماه اخیر مورد حمله سارقان قرار گرفته است.

خانه لوکاس واسکز را هم دزد زد
کد خبر: 312782
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۵ ۱۵:۲۰:۲۹

اعتمادآنلاین| ‌ نام لوکاس واسکز هم به فهرست بازیکنانی اضافه شد که در چند وقت اخیر منزل‌شان مورد دستبرد سارقان واقع شده است.

گویا سارقان از این ایام که بازیکنان و اکثر اهالی دنیای فوتبال خارج از خانه و مشغول سپری کردن تعطیلات تابستانی خود هستند، نهایت استفاده را برای حمله به منازل آنها و دستبرد زدن به اموال‌شان استفاده می‌کنند و بعد از سرقت منازل افرادی مانند آلوارو موراتا مهاجم اتلتیکومادرید، زین‌الدین زیدان سرمربی رئال مادرید و ایسکو، هافبک اسپانیایی رئال مادرید، منزل خالی لوکاس واسکز را هم شناسایی کرده و به آن دستبر زده‌اند.

به نوشته نشریه آس بال اسپانیایی رئال مادرید و خانواده‌اش پس از بازگشت از سفر دو سه روزه‌شان از جزایر بالئار، متوجه به سرقت رفتن بخشی از اموال‌شان شده‌اند. نکته جالب در مورد سرقت‌های زنجیره‌ای اخیر از منازل بازیکن فوتبال این است که تمامی آنها در شهر مادرید صورت گرفته است.

طبق اعلام پلیس، سارقان در حمله خود به منزل واسکز مقادیری از جواهرات و اشیاء قیمتی را به سرقت برده‌اند. این اتفاق سبب شده است که پلیس تمهیدات جدیدی برای حفاظت از منازل فوتبالیست‌های شاغل در اسپانیا و به خصوص شهر مادرید بیندیشد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها