فرهاد مجیدی:

بی‌تجربه هستم اما با مربیان بزرگی کار کردم

سرمربی تیم فوتبال امید ایران با تاکید بر اینکه قبل از معرفی اش نشست هایی را با رئیس کمیته المپیک داشته است، گفت: درست است که در مربیگری بی‌تجربه‌ام اما زیر نظر مربیان بزرگی کار کرده‌ام.

بی‌تجربه هستم اما با مربیان بزرگی کار کردم
کد خبر: 312826
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۵ ۱۸:۵۵:۱۳

اعتمادآنلاین| فرهاد مجیدی در حاشیه تمرین امروز تیم فوتبال امید ایران گفت: اگر منظورتان تجربه است باید بگویم حرف بی ربطی نیست. درست است من در بحث مربیگری تجربه آنچنانی ندارم اما با مربیان بزرگ کار کردم. شش ماه در اسپانیول کار کردم. امیدوارم در کنار شما و با حمایت مردم و مسئولان بتوانیم به المپیک صعود کنیم.

سرمربی تیم فوتبال امید درباره قبول سرمربیگری این تیم اظهار داشت: با فکر وارد تیم امید شدم. خیلی ها به من گفتند ریسک کردی و کار بزرگی است اما من فکر کردم و به این نتیجه رسیدم می توانم برای تیم امید مثمرثمر باشم.

وی در پاسخ به تغییرات روی نیمکت استقلال تهران که منجر به رفتن وی و آمدن آندره آ استراماچونی شد تصریح کرد: استقلال قلب من است.

مدیران تصمیم گرفتند مربی خارجی بیاورند. آنها مربی بزرگ آوردند. از آقای فتحی تشکر می کنم. من دیدم که ایشان تلاش های شبانه روزی داشت تا مربی خوب بیاورد. زمانی که من سرمربیگری استقلال را قبول کردم توافق کردم که یک مربی خوب بیاورند. چون استقلال تیم خوبی دارد و با مربی بزرگ می تواند موفق شود.

وی درباره دلایل عدم همکاری با استراماچونی یادآور شد: استراماچونی سه دستیار دارد. به من هم پیشنهاد مربیگری در تیم امید شد. خواستم خودم را در سطح ملی محک بزنم. آدم ها با تلاش به خواسته های خود می رسند. چیزی نبوده که در زندگی ام کسب نکنم. مطمئنم با تلاش فراوان می توانم در تیم امید موفق شوم.

سرمربی پیشین استقلال تهران درباره مشکلاتی که بر سر بستن لیست بازیکنان استقلال با مسئولان باشگاه داشته است افزود: من اعتقادم این بود که بازیکنان استقلال باید حفظ شوند. بزرگترهای تیم باید باشند. من دیدم برخی افراد کار خودشان را می کنند و من هم تصمیم گفتم استعفا بدهم.

مجیدی درباره نحوه انتخاب بازیکنان تیم فوتبال امید تاکید کرد: من تک تک بازی ها را می روم تا ببینم. منتظر بازی هالی لیگ یک و دو هستم تا شروع شود. بازیکنان فعلی کسانی هستند که کمیته فنی و آقای استیلی دیده بودند تا در این شش روز آنها را بررسی کنیم. تمام بازیکنان رده امید را خواهم دید.

سرمربی تیم فوتبال امید ایران درباره جدایی رضا شاهرودی و سهراب بختیاری زاده از کادر فنی این تیم افزود: دوست داشتم آنها باشند اما گویا خودشان با آقای استیلی صحبت کرده بودند و نمی خواستند بمانند.

وی درباره کادرفنی جدید تیم امید تصریح کرد: یک دستیار از آکادمی اسپانیول می آورم و مربی بدنسازی را که زمان همکاری با آقای متسو شناختم و الان در اینتر میلان است را خواهم آورد.

وی درباره دلایل عدم همکاری با استراماچونی یادآور شد: استراماچونی سه دستیار دارد. به من هم پیشنهاد مربیگری در تیم امید شد. خواستم خودم را در سطح ملی محک بزنم. آدم ها با تلاش به خواسته های خود می رسند. چیزی نبوده که در زندگی ام کسب نکنم. مطمئنم با تلاش فراوان می توانم در تیم امید موفق شوم.

سرمربی پیشین استقلال تهران درباره مشکلاتی که بر سر بستن لیست بازیکنان استقلال با مسئولان باشگاه داشته است افزود: من اعتقادم این بود که بازیکنان استقلال باید حفظ شوند. بزرگترهای تیم باید باشند. من دیدم برخی افراد کار خودشان را می کنند و من هم تصمیم گرفتم استعفا بدهم.

مجیدی در واکنش به فایل صوتی منتشر شده از وی در پاسخ به یکی از پیشکسوتان باشگاه استقلال اذعان داشت: در همه جای دنیا این اتفاق می‌افتد. مردم قضاوت درستی از این موضوعات خواهند کرد. این حرکت قشنگ نبود. من دوست ندارم حالا که مربی جدید آمده است حواشی استقلال بیشتر شود. حالا من با تیم امید هستم و هرگونه همکاری را با باشگاه‌ها و استقلال می کنم.

وی درباره اختلاف کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال بر سر انتخابش تصریح کرد: قبل از اینکه این اتفاق بیافتد من چند جلسه با آقای صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک داشتم. ایشان خودش با ما صحبت کردند. از من خواست این مسئولیت را قبول کنم و من فکر نمی‌کنم مشکلی وجود داشته باشد. آقای صالحی امیری از افرادی است که مدیریت خوبی دارد و می تواند به فوتبال کمک کند.

مجیدی درباره بازی‌های دوستانه تیم فوتبال امید تاکید کرد: چون برنامه لیگ مشخص نیست نمی‌توانیم برنامه ریزی کنیم. چند بازی دوستانه خواهیم داشت. یکی از بازی‌هایمان با تیم ملی بزرگسالان است.


وی بار دیگر به انتخاب سرمربی استقلال اشاره کرد و گفت: استراماچونی مربی خیلی خوبی است و در باشگاه‌های بزرگ است. این تیم یکی از بهترین تیم‌های استقلال است. در پنج بازی که با این تیم بودم باید بگویم به همکاری ام افتخار می کنم. این تیم اگر حفظ شود مدعی قهرمانی است.

سرمربی تیم فوتبال امید بار دیگر به نحوه دعوت از افراد برای حضور در اردوهای امید اشاره کرد و یادآور شد: تمام ایرانی‌های خارج از کشوری که هستند را هم خواهیم دید. تمام بازیکنان ایرانی که در این سطح باشند را رصد می کنم.

وی در پایان در پاسخ به اینکه آیا تیم امید به رقابت‌های المپیک صعود می‌کند یا خیر گفت: مطمئن باشید این تیم را به المپیک می برم. من در زندگی ام به هر چیزی خواستم رسیدم.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها