کد خبر: 312981
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۶ ۱۲:۳۱:۱۸
| |

ابراهیم اصغرزاده، فعال سیاسی اصلاح‌طلب:

دولت دست فرمان خودش را تغییر ندهد، همه می‌بازیم/ دولت اقتدار خود را از هسته قدرت گدایی می‌کند/ مردم به اصلاح‌طلبان دیگر اعتماد ندارند

ابراهیم اصغرزاده، فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: اگر دولت دست فرمان خودش را تغییر ندهد، همه ما می‌بازیم؛ دمکراسی، صندوق رای، اصلاح طلبان، اعتدالیون و طبقه متوسط، همه می بازند.

دولت دست فرمان خودش را تغییر ندهد، همه می‌بازیم/ دولت اقتدار خود را از هسته قدرت گدایی می‌کند/ مردم به اصلاح‌طلبان دیگر اعتماد ندارند
کد خبر: 312981
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۶ ۱۲:۳۱:۱۸

اعتمادآنلاین| ابراهیم اصغرزاده، فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه ما به سمت شرایطی می رویم که بی دولتی را تجربه می کنیم، بیان کرد: ترجمه بی دولتی این است که توده های مردم اعتمادشان را به بالادستی ها از دست می دهند. ما در شرایط یک دولت ضعیف به سر می بریم.

او در ادامه عنوان کرد: اگر دولت دست فرمان خودش را تغییر ندهد، همه ما می بازیم؛ دمکراسی، صندوق رای، اصلاح طلبان، اعتدالیون و طبقه متوسط، همه می بازند.


اصغرزاده افزود: الان یک نوع طلاق عاطفی بین اصلاح‌طلبان و توده های مردم رخ داده است و طلاق دولت و اصلاح طلبان، توافقی است. مردم دیگر به اصلاح طلبان اعتماد ندارند.


فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: رئیس جمهور حتی از اجرای ساده ترین اختیارات خودش ناتوان است. دولت نمی تواند مقتدرانه عمل کند، یعنی دولت در حال گدایی اقتدار است و می گوید به من اختیار بدهید، در حالی که احمدی نژاد گدایی نمی کرد.


او ادامه داد: دولت فرسوده و رنجور است و توجیه کننده وضع موجود است و اقتدار خود را از هسته سخت قدرت، گدایی می کند. دولت نشان داده مقتدر نیست.


اصغرزاده عنوان کرد: اگر با طناب دولت ضعیف به صندوق رای برویم، فاتحه اصلاح طلبی خوانده شده است. دولتی که ناکارآمد باشد، مردم آن را لعنت می کنند. دولت باید مقتدر و کانون سیاستگذاری در کشور باشد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه استعفای زودهنگام دولت، مملکت را بحرانی می کند، گفت: من با استعفای رئیس جمهور موافق نیستم ولی با اینکه شرط بگذارد که اگر نتوانم به عنوان رئیس دولت و نفر دوم کشور انجام وظیفه کنم، استعفا می کنم، موافق هستم.


او تاکید کرد: اینطور نیست که مجسمه روحانی را با تعریف و تمجید بسازند. همین الان هم به روحانی اتهام خیانت می زنند.

منبع: روزنامه سازندگی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها