کد خبر: 313019
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۶ ۱۳:۵۶:۳۴
| |

معاون اول رییس جمهوری دستور داد؛

جبران کسری شهرداری‌ها در بودجه سال جاری

اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهوری در پاسخ به مکاتبه‌ی مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران دستور جبران کسری شهرداری‌ها در بودجه سال جاری را صادر کرد.

جبران کسری شهرداری‌ها در بودجه سال جاری
کد خبر: 313019
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۶ ۱۳:۵۶:۳۴

اعتمادآنلاین| شهرداران کلانشهرها طی مکاتبه ای خواستار اجرای مفاد صورتجلسه ی نشست خود با معاون اول رئیس جمهور که در 23 بهمن ماه سال گذشته برگزار شده بود، شدند.

کمال مرادی دبیرکل مجمع شهرداران با بیان اینکه در جلسه ی قبل 11 بند مطرح و مورد موافقت قرار گرفته بود اظهار داشت: بندی از صورتجلسه این نشست مربوط به پرداخت عوارض سهم شهرداری ها و دهیاری‌ها از محل هدفمندی یارانه ها بوده است که از مبلغ 15 هزار میلیارد ریال تا پایان سال 97 تنها مبلغ 2 هزار میلیارد ریال آن در اختیار سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، جهت توزیع بین شهرداری‌هایی که بابت حقوق و مزایای پرسنل بدهکار هستند، قرار گرفته است.

دبیرکل مجمع شهرداران با بیان اینکه متاسفانه مشکلات کلانشهرها در خصوص تامین اتوبوس، واگن و تجهیزات مترو و قطار شهری نیز همچنان به قوت خود باقی مانده است اظهار داشت: شهرداران کلانشهرها خواستار اجرای مفاد صورتجلسه فوق شدند و معاون رئیس جمهور خطاب به دکتر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه کشور ، دستور جبران کسری سال گذشته شهرداری‌ها در بودجه سال جاری را صادر کرد.

666

777

منبع: روابط‌عمومی‌واموربین‌الملل‌مجمع‌کلانشهرها

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها