کد خبر: 313026
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۷ ۰۸:۳۰:۰۰
| |

«کیفر ساترلند» دو سیاستمدار کانادا را به چالش کشید

بازیگر سرشناس در اعتراض به دو سیاستمدار کانادایی از آنها خواست تا از نام پدربزرگش، که سیاستمدار بوده است، برای پیشبرد اهداف خود استفاده نکنند.

«کیفر ساترلند» دو سیاستمدار کانادا را به چالش کشید
کد خبر: 313026
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۷ ۰۸:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| رویا دیانت- بازیگر سریال «24» و سریال جدید «بازمانده تعیین‌شده»، که پدربزرگ مادری‌اش تامی داگلاس از سیاستمداران کانادا بود، نامه‌ای سرگشاده برای «داگ فورد» نخست‌وزیر محافظه‌کار انتاریو و «لیسا مک‌لئود» نماینده اتاوا در مجلس نمایندگان استانی نوشته و از آنها خواسته از نام داگلاس برای پیشبرد اهداف سیاسی خود استفاده نکنند.


به‌ گزارش اعتمادآنلاین، به نقل از آسوشیتدپرس، داگلاس پدربزرگ کیفر ساترلند طی سال‌های 1944 و 1961 نخست‌وزیر استان ساسکچوان کانادا و طی سال‌های 1961 و 1971 رئیس حزب دموکرات نو بود.


این بازیگر و موزیسین 53 ساله در این نامه که در رسانه‌های اجتماعی هم منتشر شده به تعدادی از دستاوردهای پدربزرگش اشاره کرد و گفت او همه این کارها را در چهار سال انجام داد.


ساترلند نوشت: «اما برخلاف آن چیزی که شما می‌گویید، او این کارها را هرگز به بهای از بین بردن خدمات اجتماعی و انسانی برای افراد نیازمند انجام نداد.»


او گفت به این دلیل، به نظرش مقایسه‌ای که این سیاستمداران طی روزهای اخیر انجام داده‌اند توهین‌آمیز است و به عنوان نوه داگلاس از آنها خواست از عکس و نام او برای پیشبرد اهداف سیاسی خود استفاده نکنند. او همچنین به آن سیاستمداران گفت شانس آورده‌اند که مادرش یعنی شرلی داگلاس بازیگر، در رسانه‌های اجتماعی فعال نیست. پدر این ستاره هم دونالد ساترلند بازیگر کهنه‌کار افسانه‌ای است.


کابینه تامی داگلاس، که سال 1986 در 81 سالگی به دلیل سرطان درگذشت، نخستین دولت سوسیال‌دموکرات آمریکای شمالی شناخته می‌شود. دولت او نخستین برنامه مراقبت از سلامت سراسری دولتی جهان را معرفی کرد و او را همچنین پدر عرصه پزشکی اجتماعی می‌دانند.


پاسخ‌ها به صحبت‌های ساترلند در رسانه‌های اجتماعی بسیار مثبت بود، اما مک‌لئود با حمله به ساترلند جوابش را داد. او درباره این بازیگر که در سریال «بازمانده تعیین‌شده» نقش رئیس‌جمهور ایالات متحده را بازی می‌کند، گفت: «قبلاً سریالش را دوست داشتم، اما سیاستمدار بودن از وانمود کردن آن در تلویزیون سخت‌تر است.»


ساترلند تا به حال بارها درباره سیاست صحبت کرده است. وقتی دونالد ترامپ کاندیدای ریاست‌جمهوری شده بود او گفته بود: «این یکی از خارق‌العاده‌ترین کمپین‌هایی است که تا به حال دیده‌ام و به هیچ وجه این را به عنوان نکته مثبت نمی‌گویم.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها