رئیس کلانتری ۱۸۱ وردآورد:

3 پسر در رابطه با آتش‌سوزی پارک چیتگر دستگیر شدند

سرهنگ سیدمراد پیروندی، رئیس کلانتری 181 وردآورد با اعلام خبر آتش‌سوزی در پارک جنگلی چیتگر، از دستگیری سه نفر در این رابطه خبر داد.

3 پسر در رابطه با آتش‌سوزی پارک چیتگر دستگیر شدند
کد خبر: 313044
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۶ ۱۴:۳۷:۳۰

اعتمادآنلاین| سرهنگ سیدمراد پیروندی، رئیس کلانتری 181 وردآورد با اعلام خبر بازداشت سه نفر در رابطه با آتش‌سوزی در دریاچه چیتکر، درباره جزئیات این خبر گفت: ساعت 19:10 جمعه (24 خرداد 98) مأموران کلانتری 181 وردآورد از آتش‌سوزی قسمتی از پارک جنگلی چیتگر به وسعت 50 مترمربع در محدوده غربی این محل باخبر شدند.

رئیس کلانتری 181 وردآورد ادامه داد: مأموران با حضور در محل، متوجه دستگیری سه نفر در رابطه با این حریق، توسط مأموران یگان حفاظت فیزیکی مستقر در پارک جنگلی چیتگر شدند.

وی با اشاره به اطفای سریع حریق توسط آتش‌نشانان‌، گفت: با بررسی‌های بیشتر مشخص شد سه متهم 17، 18 و 19 ساله این پرونده دوست یکدیگر هستند، روز حادثه از فردیس کرج با مترو به پارک چیتگر آمده و یکی از آنها با انداختن ته سیگار خود به داخل علوفه خشک شده قسمتی از پارک، آتش‌سوزی در این پارک جنگلی بزرگ و قدیمی را فراهم آورده است.

پیروندی خاطرنشان کرد: متهم 17 ساله به دلیل صغر سنی با دستور قضایی آزاد و دو متهم دیگر با تشکیل پرونده‌ای، برای کسب تکلیف به مقام قضایی معرفی شدند.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها