درگیری مسلحانه اوباش هندوستانی در اتوبان + ویدئو

درگیری مسلحانه اوباش هندوستانی در یکی از اتویان‌های این کشور، صحنه‌ای ترسناک مقابل چشمان رانندگان رقم زد.

درگیری مسلحانه اوباش هندوستانی در اتوبان + ویدئو
کد خبر: 313056
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۶ ۱۵:۰۹:۰۰

اعتمادآنلاین| ویدئویی که به تازگی منتشر شده است، صحنه‌ای وحشتناک در یکی از اتوبان‌های کشور هندوستان را به تصویر می‌کشد. چند اوباش هندوستانی در حالی که اسلحه به سمت یکدیگر کشیده بودند، صحنه‌ای ترسناک را مقابل چشمان رانندگان رقم زدند.

ویدئویی که توسط یکی از رانندگان عبوری و با تلفن همراه تهیه شده است، این صحنه وحشتناک را نشان می‌دهد. این ویدئو نشان می‌دهد در حالی که دو خودرو با سرعت زیادی در اتوبان و در کنار یکدیگر در حال حرکت هستند، دو اوباش مسلح در حالی که اسلحه‌های خود را به سمت یکدیگر گرفته‌اند و آماده شلیک هستند دیده می‌شوند. این ویدئو یکی از اوباش‌ها را در حالی که پیراهن آبی بر تن دارد و سر خود را از پنجره خودرو بیرون آورده نشان می‌دهد. هنوز مشخص نیست علت اصلی درگیری این مردان جوان و مکان دقیق آن در هندوستان چه و کجا بوده است.

این اتفاق در اتوبان نویدا گریتر در یکی از مناطق هندوستان رخ داد. این ویدئو پس از انتشار تبدیل به ویدئویی داغ در شبکه‌های اجتماعی این کشور شد. پس از انتشار گسترده ویدئو پلیس تحقیقات خود را برای شناسایی این مردان جوان و همچنین برای آنکه مشخص شود آیا آن‌ها اسلحه قانونی حمل می‌کردند آغاز کرد.

گفتنی است؛ تحقیقات پلیس هندوستان در این باره ادامه دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها