کد خبر: 313197
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۷ ۱۰:۰۵:۵۲
| |

کایری ایروینگ در آستانه پیوستن به لیکرز

بعد از اینکه لس آنجلس لیکرز توانست «آنتونی دیویس» را از نیواورلانز حذب کند، اکنون به دنبال جذب بازیکن دیگری است. براساس اعلام رسانه ها، «کایری ایروینگ» ستاره بوستون نیز در آستانه حضور در ترکیب لیکرز است.

کایری ایروینگ در آستانه پیوستن به لیکرز
کد خبر: 313197
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۷ ۱۰:۰۵:۵۲

اعتمادآنلاین| ‌ تیم بسکتبال لس آنجلس لیکرز بعد از فصل ناکامی که پشت سر گذاشت تصمیم دارد ترکیبی پرستاره برای سال آینده آماده کند و در نخستین گام طی یک قرارداد «آنتونی دیویس» ستاره نیواورلانز را جذب کرد. حالا رسانه‌ها اعلام کردند که باشگاه لیکرز به دنبال جذب دومین بازیکن مد نظر خود است. «کایری ایروینگ» ستاره بوستون که مذاکراتی با نیویورک داشت تا فصل آینده لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا NBA را با این تیم پشت سر بگذارد اکنون با پیشنهاد خوب مسئولان لیکرز مواجه شده و خودش هم تمایل دارد تا کنار «لبرون جیمز» و «آنتونی دیویس» بازی کند.

ایروینگ عملکرد خوبی در بوستون داشت و توانست با این تیم به پلی آف هم صعود کند اما تصمیم گرفت این تیم را ترک کند. به نظر می‌رسد تجمع ستاره‌ها در لیکرز و پیشنهادهای مالی این باشگاه باعث شده تا این بازیکن قید نیویورک را بزند و به لسآنجلس سفر کند.

در این میان رسانه‌ها از موضوعی عجیب درباره انتقال این بازیکنان به خصوص دیویس صحبت کرده اند. انتقال این بازیکن طی یک قراردادی بوده اما بحث مالی آن بسیار پیچیده و سنگین است که بسیاری اعتقاد دارند شاید مسئولان لیکرز نتوانند از پس آن برآیند.

در این روزها اتفاق جالب دیگری هم افتاده است. با توجه به اینکه باشگاه لیکرز تصمیم دارد ترکیبی قدرتمند برای فصل آینده خود ببندد بازار نقل و انتقالات داغ شده و در میان خیلی‌ها نیز این باشگاه را به عنوان مشتری جدید خود معرفی می‌کنند. شاید صحبت‌ها درباره جذب «دریک فیورز» فوروارد قدرتمند یوتا جاز هم به این موضوع مربوط باشد. رسانه‌ها اعلام کرده‌اند که اگر باشگاه یوتا که از سال 2011 این بازیکن را در ترکیبش دارد برای فصل آینده با او قرارداد نبندد باشگاه لیکرز تمایل زیادی برای به خدمت گرفتن او دارد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها