کد خبر: 313221
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۷ ۱۰:۲۹:۵۹
| |

وزیر کشور در چهارمین جلسه قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده مطرح کرد؛

نخستین اولویت دولت ساخت مسکن سیل زدگان است

عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور ضمن تاکید بر سرعت بخشی به خدمات رسانی به سیل زدگان گفت: اولویت اول دولت بحث تامین و ساخت مسکن سیل زدگان است که حتماً باید تا شب عید ساخته شود.

نخستین اولویت دولت ساخت مسکن سیل زدگان است
کد خبر: 313221
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۷ ۱۰:۲۹:۵۹

اعتمادآنلاین| ‌ عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور در چهارمین جلسه قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده که با حضور نمایندگان دستگاههای اجرایی و استانداران مناطق سیل زده برگزار شد، بیان داشت: رئیس جمهوری در موضوع نوسازی مناطق سیل زده تا آخر سال فرصت دادند این کار انجام شود یعنی تا شب عید سیل زدگان در خانه‌های خودشان باشند.

وی ادامه داد: البته الان به دلیل عدم تأمین مالی به موقع از طریق بانک‌ها و خزانه از برنامه زمان بندی عقب هستیم اما باید باقی مانده سال را با سرعت جبران شود.

فرمانده قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده گفت: ما به طور قطع از شما شب نوروز خانه‌های ساخته شده را می‌خواهیم، دستگاه‌های متولی و دستگاه‌های مشارکتی هم باید وظایفشان را انجام دهند چرا که زمان بندی ما تغییر نخواهد کرد.

رحمانی فضلی در ادامه افزود: در موضوع جبران خسارت‌ها، پرداخت خسارت‌های کشاورزی در اولویت است که البته منابع خوب تأمین شده است و وزارت جهاد کشاورزی هم از تأمین منابع اولیه ابراز رضایت داشتند ولی در مسیر پرداخت‌ها از طریق خزانه یا بانک و محل تسهیلات دچار مشکل شدیم که انتظار است سریع دوستان انجام دهند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها