کاهش فروش 30 میلیارد دلاری هوآوی طی 2 سال آینده

به دنبال تنش‌های بین چین و آمریکا شرکت هوآوی یکی از شرکت هایی بوده است که بیشترین ضرر را در این بین به خود دیده است. مدیر عامل هوآوی سیاست‌های آمریکا را به باد انتقاد گرفته است.

کاهش فروش 30 میلیارد دلاری هوآوی طی 2 سال آینده
کد خبر: 313365
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۷ ۱۶:۰۱:۳۵

اعتمادآنلاین| رن ژنگفی، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت هوآوی گفته است که به دلیل قرار گرفتن در لیست سیاه تجارت با آمریکا، این شرکت در دو سال آینده به مقدار 30 میلیارد دلار کاهش فروش خواهد داشت.

به گزارش سی‌ان‌ان، رن ژنگفی در یک سخنرانی در شهر «شنژن» چین گفت: «احتمالا با کاهش تولید مواجه خواهیم بود در نتیجه در دو سال آتی به میزان 30 میلیارد دلار کاهش درآمد خواهیم داشت که در نتیجه فروش سال جاری و سال آینده ما به میزان 100 میلیارد دلار خواهد بود».

قرار دادن هوآوی در لیست سیاه تجارت نقطه مهمی در جنگ تجاری چین و آمریکا به حساب می‌آید. شرکت‌های آمریکایی بدون کسب مجوز از دولت آمریکا حق هیچ‌گونه همکاری با شرکت هوآوی را ندارند.

هوآوی برخلاف محدودیت‌های اعمال شده توسط آمریکا برای فروش در بازار به عنوان بزرگ‌ترین شرکت مخابراتی دنیا توانست خود را معرفی کند. این شرکت به عنوان دومین فروشنده بزرگ گوشی تلفن‌های همراه در جهان مطرح است.

کشورهایی چون ژاپن و بریتانیا از پذیرش نسل پنجم خطوط مخابراتی این شرکت امتناع کرده‌اند در حالی که گوگل و فیس‌بوک نیز مجبور به قطع سرویس‌هایی شده‌اند که از طرف هوآوی به آنها ارائه شده است.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها