کد خبر: 313483
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۸ ۰۹:۵۳:۴۳
| |

حسین سلاح‌ورزی:

برای بهتر شدن کسب و کار از نمایندگان دولت در اتاق بازرگانی استفاده نشد

نائب رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: نمایندگان بخش دولتی در اتاق‌های بازرگانی یک حضور میرا داشته‌اندو ما هم در اتاق‌های بازرگانی سازوکاری طراحی نکرده‌ایم که از ظرفیت‌های این افراد برای بهبود فضای کسب و کار بهره بگیریم.

برای بهتر شدن کسب و کار از نمایندگان دولت در اتاق بازرگانی استفاده نشد
کد خبر: 313483
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۸ ۰۹:۵۳:۴۳

اعتمادآنلاین| حسین سلاح‌ورزی نائب رئیس اتاق بازرگانی ایران امروز در سومین جلسه از نهمین دوره هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران گفت: حضور 20 نفر از نمایندگان دولت در هیأت نمایندگان اتاق‌های بازرگانی قطعا انگیزه محکمی دارد که قانونگذار آن را مصوب کرده است.

نائب رئیس اتاق بازرگانی ایران اظهار داشت:این افراد بدنه اصلی سیاست‌گذاری مسائل اقتصادی کشور هستند، در حالی که حضور نمایندگان بخش دولتی در اتاق‌های بازرگانی یک حضور میرا بوده و ما هم در اتاق‌های بازرگانی سازوکاری طراحی نکرده‌ایم که از ظرفیت‌های این افراد برای بهبود فضای کسب و کار بهره بگیریم.

در ادامه محمدرضا انصاری نائب رئیس اتاق بازرگانی ایران اظهار داشت: اتاق تهران امروز به لحاظ اثرگذاری در جریانات اقتصادی کشور مهیا است اما اینکه چقدر بتوانیم اثرگذار باشیم دو وجه دارد.یکی اثرگذاری ما به عنوان اتاق و دیگری اثرگذاری حاکمیت مؤثر است.

وی گفت:‌ باید از ظرفیت‌هایمان به صورت منسجم و سازمان یافته استفاده کنیم و باید بسیاری از ملاحظات را در شرایط فعلی کنار بگذاریم و آنچه که فکر می‌کنیم به نفع کشور است را مطرح کنیم.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها